Nekromanti Rollpersons- Skepps- & Namngenerator 4.0

Grendel

Warrior
Joined
29 Mar 2003
Messages
379
Location
Göteborg.
Efter att denna uppdatering legat halvfärdig en månad eller så bestämde jag mig äntligen för att hiva av den från mina lata axlar. :gremsmirk:
En hel del förbättringar av Skeppsgeneratorn, till stor del efter inspiration från Phelan. *bugar*

Rollpersonsgeneratorn: Megabugg fixad. 6-åriga kraggisar väger inte över 70 kg längre... :gremgrin:
Namngeneratorn: kopiering av egennamn inlagt, vilket gör det en smula enklare att använda t.ex. fullständiga alvnamn i andra dokument...
Skeppsgeneratorn: Möjlighet att lägga in egna konstruktioner i generatorn (plats för 10 egna skepp). Möjlighet att skriva ut skepp som genererats på ett prydligt sätt. Dessutom fler automatiska uträkningar, som besättningens sammansättning.

Hoppas som vanligt att det kan komma till användning för någon.

Rollpersons- Skepps- & Namngeneratorer 4.0
 
Joined
1 Oct 2002
Messages
926
Location
Lund, Skåne
Du skämmer bort oss Åke!

När du antingen fixar ett liv :gremlaugh: eller redan har gjort allt av nytta lär vi vara så bortskämda att det enda vi kommer att göra på forumet är att muttra över hur kasst det är att inte få mer material :gremsmile:! Nä, men allvarligt talat, jag tror att alla på Eonforumet uppskattar det du gör, och du har antagligen varit den nyttigaste tillgången till forumet på länge. En som däremot inte lär uppskatta ditt arbete lika mycket är Yassilus som antagligen vrider sig tokig på hur mycket julkalendersmaterial som han går miste om :gremgrin:! Tack än en gång, du är min gud!

Mvh Victor Palm...

...Som kom på att det var han som namngav Eons MiM.
 
Top