Nekromanti Rollpersoner (frågvis igen)

Shulger

Veteran
Joined
16 Feb 2003
Messages
149
Kanske börjar bli jobbig men jag vill veta saker o ting
Hur är era rps.
Min är total psykopat. Vem i en elak nekromantikers borg börjar rabbla tillagnings sätt på alver(han är skuggfok)l där en thsim alv är 1m bort? Eller dödar folk bara för dom driver med han eller bråkar med en hertig + dennes arme? nån mer som har en puckad rp?? För övrigt finns det tjejer som spelar rollspel har då aldrig sett nån.

"Rollspelare är djävuls-dyrkare"
Tyvärr inte
En rollperson tänker som sin "skapare"
Till viss del ,ja
 

Man Mountainman

Storsvagåret
Joined
17 May 2000
Messages
7,904
Location
Barcelona
(han är skuggfok)l

Åh! coolt! Du har en skuggfolks-PC! Berätta mer! Hur har du löst det rent regelmässigt? T.ex. det faktum att du saknar själ?

nån mer som har en puckad rp??

Nepp. Spelgruppen hade nog tyckt att det varit ganska tråkigt. Jag har vissa erfarenheter åt det hållet, och jag kan bara säga att det är svårt att spelleda när ens spelare inte ens gör en ansats till rationellt handlande. För din spelledares skull rekommenderar jag nog att du börjar agera lite mer sansat.

För övrigt finns det tjejer som spelar rollspel har då aldrig sett nån.

Jag känner väl två, tre och har spelat med åtta, nie. Det finns åtminstone tre aktiva här på forumet och ett gäng mindre aktiva.
 

Shulger

Veteran
Joined
16 Feb 2003
Messages
149
Han är halvblod men är kännslokall och våldsbenägen och lite andra skuggfolks grejer

min spelledare har godkänt honom och störs inte av hans dumhet det gör inte dom andra spelarna heller ( han kan vara smart när det gäller) vår spel grupp är liten 2-3 spelare och en spelledare den, ända gången det gick fel var när min kompis var hertig och jag tirak

hur är din/dina nuvarande rp
 

DarkRaven_UBBT

Veteran
Joined
9 Sep 2002
Messages
123
Location
tredje klotet från solen
Jag har också en liten psykopat till karaktär, orkar inte berätta allt för mycket just nu (om nån är intresserad så kan jag lägga upp lite info)

Han är en Nattdräpare som just nu utger sig för att vara legoknekt.
 
Joined
29 Jul 2001
Messages
814
Location
Stockholm.
Låter som att han är svår att umgås med...

Puckade rp? Lite aggressiva, men inte omotiverat.

Tjejer?
Spelar med en hela tiden, har spelat med ungefär 10 andra...
 
Top