Nekromanti Rollformulär

Techno

Veteran
Joined
22 Jan 2005
Messages
39
Location
Norrköping
HJÄLP!! Jag tänkte köpa rollspelet Neotech 2 snart.Så jag tänkte hitta lite saker till neotech 2 som skulle vara bra att ha så klart.Jag vet inte mycket om neotech2 men jag tycker att det verkar vara ett coolt rollspel.Om ni skulle vara så vänliga och tipsa lite om saker man kan få tag i till neotech 2 (på internet) speciellt rollformulär.
 

Bastardo

Swordsman
Joined
30 Dec 2002
Messages
492
Location
Stockholm
Japp, du kan även kolla in min hemsida (länkad nedan) efter material.. Där finns det säkert en del kanske intressanta prylar, bl.a. i formulärväg.

Thomas Johansson arbetar btw för närvarande med att ta fram "nästa generations rollformulär" till Neotech. Han har dock inte lagt fram något preliminärt release-datum än men det lär säkert inte dröja länge innan det läggs ut. Hur detta kommer att se ut har jag än så länge ingen aning om (får se om han fixar fram ett smakprov snart =)
 

Frixeray

Swordsman
Joined
9 Jan 2001
Messages
774
Location
Alinge Texas, på riktigt nuförtiden!
Tips

Vänta med att köpa Neotech tills dess att Neotech 3 (eller Neotech X, som Neogames kallar det) släpps, vilket förhoppningsvis kanske görs redan i år... fast dröjer det längre kan du ju köpa tvåan... det är en risk som du själv måste överväga...
 
Top