Nekromanti Rollformulär utan Ä, till Realms of Andor

Skuggvarg

Hero
Joined
22 Aug 2001
Messages
1,346
Location
Västerås
Såja, nu hoppas jag att ni ska kunna ladda ner rollformuläret utan problem.

/Skuggvarg

"Där ljus möter mörker, smyger en varg i skuggorna..."
 

Skuggvarg

Hero
Joined
22 Aug 2001
Messages
1,346
Location
Västerås
Re: Du borde...

Vadå oläsligt kladd? Jag förstår vad det är du syftar på, men förstår inte varför det skulle vara oläsligt. Det ser utmärkt snyggt ut på min dator, och själva rollformuläret tar faktiskt bara upp två sidor. Så sitt inte där och mumla i skägget, och tala om vad du menar egentligen. Dokumentet är skrivet i Word-97, så har du inte det blir det säkert mysko saker på skärmen...

/Skuggvarg

"Där ljus möter mörker, smyger en varg i skuggorna..."
 

Morgoth

Swashbuckler
Joined
2 Apr 2001
Messages
2,450
Location
Uddevalla, Västra Götaland
Jag har Word 97

Och forumläret som jag kan se det tar faktiskt upp 4 sidor.
Varje halva av sidan täcks av nämnt kladd och längst ner ser man lite data. Jag tyckte bara det såg fult och slösigt ut... Men om jag är ensam om att se det på det viset så...

Okej, vem känner för att strypa mig nu då?
 

Skuggvarg

Hero
Joined
22 Aug 2001
Messages
1,346
Location
Västerås
Re: Jag har Word 97

Konstigt...det enda ovanliga teckensnitt jag har använt heter Nuptialscript, och det är för överskriften. Resten ser snyggt ut på min dator, så något fel måste det ju vara någonstans. Jag bad RipperDoc att kolla hur det såg ut på hans, och där var det okej...mycket mysko...men tyvärr, jag har ingen aning om varför det ser ut som det gör hos dig, jag kan ju bara säga vad jag själv ser...och jag kan ju säga att så som du beskriver det, ska det INTE se ut...så nåt fel är det. Sorry.

/Skuggvarg

"Där ljus möter mörker, smyger en varg i skuggorna..."
 

Skuggvarg

Hero
Joined
22 Aug 2001
Messages
1,346
Location
Västerås
Re: Det vore bra om du...

Jag använde Word att skriva i, så det kändes okej att göra en tabell i samma program. Nåväl, jag tror att roten till det onda beror på teckensnittet jag har haft i sidhuvudet till rollformuläret, så jag lägger in en något förändrad version, som bara använder Times New Roman. Okej?

/Skuggvarg

"Där ljus möter mörker, smyger en varg i skuggorna..."
 

Skuggvarg

Hero
Joined
22 Aug 2001
Messages
1,346
Location
Västerås
Re: K för Mig[nt]

Nu la Krille in en PDF-version av mitt rollformulär, titta på den:

http://forum.rollspel.nu/showthread...lapsed&sb=5&vc=1#Post123274 /Skuggvarg "Där ljus möter mörker, smyger en varg i skuggorna..."
 

Skuggvarg

Hero
Joined
22 Aug 2001
Messages
1,346
Location
Västerås
Re: Hatar att göra livet surt för dig...

Men den här gången ska det funka, under förutsättning att man har Acrobat Reader då, förstås, vilket jag förutsätter att du har? Krille la in det, och det funkade på både hans dator och min dator, så nu ska det vara okej...

/Skuggvarg

"Där ljus möter mörker, smyger en varg i skuggorna..."
 

Skuggvarg

Hero
Joined
22 Aug 2001
Messages
1,346
Location
Västerås
Re: Nej...

Tja, om det inte funkar med doc, inte med pdf, och inte med...tja, jag vet inte? Har du Photoshop? En bild måste ju funka...

/Skuggvarg

"Där ljus möter mörker, smyger en varg i skuggorna..."
 
Top