Nekromanti Rollformulär mm.

SorroW

Veteran
Joined
20 May 2005
Messages
2
Hej.

Jag har länge haft ett par frågor som gäller Eon och tänkte nu göra slag i saken och fråga.

Först varför kan man inte få ladda ner en digital kopia av rollformuläret? De finns att köpa jo visst men de är ju slut. Och visst att man får kopiera dom i boken, men jag har ju bara en skrivare ingen kopiator.


Sedan undrar jag lite över den extrema dubbelutgivning av böcker. Alltså jag har den gamla Krigarens Väg, och nu släpps 3 krigar böcker. Hur mycket är nytt? Blev lite besviken när jag köpte Eon 3 och det inte var särskilt mycket nytt i dom regelböckerna, mera omstuvat och uppsnyggat än nyskrivet liksom.


/SorroW, som funderar för mycket
 

Hjalle

Swashbuckler
Joined
29 May 2004
Messages
1,867
Location
Stockholm
Angående rollformulär, så finns det en del att ladda ned från Internet (bland annat här), i nödfall kan man skriva ut Neogames egna, även om man då bara får framsidan...

Angående krigarsviten så har det diskuterats ganska nyligen här. Riddaren är egentligen helt fristående och har inget med Krigarens väg att göra (dock är den absolut köpvärd), medan Vapenmästaren inriktar sig på nya vapen, vapensmide, stridskonster, rustningar, berömda krigare och vapenmästare, legendariska vapen, nya yrken och modifikationer; och Krigsherren inriktar sig på fältslag, strategi, krigsmakter, belägring och sånt.

-Hjalle, informerar.
 

SorroW

Veteran
Joined
20 May 2005
Messages
2
Tackar och Bockar.

Nån annan som har exempel på Formulär? Jag har inte riktigt tid att göra ett eget idag så om det finns nåt annat lite enklare där ute skulle jag bli glad.


/SorroW, tidspressad
 

Gastono

Hero
Joined
14 Oct 2003
Messages
1,532
Location
Göteborg
Jörgens eonsidor som nämnt tycker jag också har ett riktigt bra utbud men du kan också kolla Eon Ses filarkiv för några extra rollformulär om du vill ha ännu mer.
 
Top