Nekromanti Rollformulär 3.0?

Lightshy

Hero
Joined
3 May 2014
Messages
1,067
Jag har ju gjort en sån här efterlysning tidigare utsn resultat. Men det var ett bra tag sedan.
Så nu tänkte jag kolla om det hänt nått nytt på den fronten.
Jag söker alltså ett rollformulär 3.0 som har mer plats för förmågor, mystiska förmågor, ritualer, för och nackdelar. Och på baksidan av formuläret får det gärna finnas mer plats för utrustning.
Gärna en utskriftsvänlig version?

Mvh
 

Lightshy

Hero
Joined
3 May 2014
Messages
1,067
Klarar sig verkligen alla med version 2.0? Är det bara jag som har problemet att inte få plats med allt?
 

Henkedge

Veteran
Joined
8 Dec 2015
Messages
36
Location
Lund
Nej, jag vill också gärna ha en ny version. Men det kanske inte är rimligt att få plats med allt det där på ett papper? Borde det finnas ett separat förmåge-formulär?
 

efilips

Veteran
Joined
16 Oct 2015
Messages
13
Håller med att det finns för lite plats, men nu när korten med förmågor kommer känns det inte lika viktigt för mig iaf.
 

Ekart

Veteran
Joined
26 Jun 2017
Messages
3
Hej. Jag har plitat på ett i Word som blev ok. (Omöjligt att göra snygga rutnät i Word för mig i af)
Slänger upp det här strax.
 

Krille

Super Moderator
Joined
7 Feb 2000
Messages
29,539
Location
Mölndal, Sverige
Word-dokument är kända för att sprida virus omkring sig, så många forum (inklusive detta) tillåter inte uppladdning av word-dokument.
 

Sopbil

Veteran
Joined
9 Dec 2011
Messages
180
Location
Södertälje
Besviken på att platsen för medhjälpare har tagits bort på dom nya officiella formulären. Finns det separata formulär för medhjälpare?
 
Top