Nekromanti [Roll20] Nights Black Agents

LordMarlowe

Veteran
Joined
15 May 2013
Messages
100
Location
Göteborg
Hej hej. Jag undrar om det skulle finnas intresse för att delta i en kampanj via Roll20 eller dylikt. Det rör sig i så fall om Nights Black Agents, Ken Hites skräck/thrillerspel där rollpersonerna är brända spioner/före detta hemliga agenter som jagar (och jagas av) en övernaturlig konspiration. Om du är en öppen, trevlig och humanistiskt lagd person som gillar inlevelse och att lösa mysterier får du gärna höra av dej. Om det finns intresse nog för en grupp tänker jag mig att vi skulle kunna spela varannan vecka?

/ Erik
 

Yrvi

Veteran
Joined
27 Jan 2010
Messages
54
Hur har det gått? Har du fått ihop några spelare?
 

Snake490

Veteran
Joined
18 Aug 2016
Messages
14
Låter som ett väldigt intressant spel miljö och något som jag hade varit intresserad av att spela.

Dock med tanke på när den här tråden gjordes så tror jag att det är inte någon stor chans att det blir något av detta eller så är kampanjen redan långt över.
 

LordMarlowe

Veteran
Joined
15 May 2013
Messages
100
Location
Göteborg
Hej på er. Nej det är inga som nappat förrän nu. Om ni är intresserade så är jag absolut på.
 

Snake490

Veteran
Joined
18 Aug 2016
Messages
14
Jag vill gå med, låter som ett unikt och roligt spelmiljö.

Hur många behöver du för att starta en kampanj?
 

Yrvi

Veteran
Joined
27 Jan 2010
Messages
54
Jag snubblade över tråden och blev glad över att någon sökte spelare till ett Gumshoe-spel (jag älskar systemet, men det verkar inte vara så poppis i Sverige) och ledsen över att ingen hade svarat. Kanske kan du få fler spelare nu, när NBA-kampanjen The Dracula Dossier har gjort reklam för sig genom att kamma hem en massa ENnies?

Tyvärr har jag inte möjlighet att delta i höst. Hoppar däremot gärna in efter nyår om tillfälle ges... :)
 

LordMarlowe

Veteran
Joined
15 May 2013
Messages
100
Location
Göteborg
Jag är stor Gumshoe-fan och Dracula Dossier är verkligen värd alla hyllningar.

I alla fall tre spelare vore bäst.
 
Top