Nekromanti Rolemaster/LotR (Decipher) - Sthlm - Spelare/Spela

Jorgen

Veteran
Joined
10 Jan 2002
Messages
10
Location
Stockholm
Hej

Sökes spelare till Rolemaster: Jag är intresserad av att sätta ihop en spelgrupp för att spela Rolemaster (RMSS), så jag tar in intressenter till detta.

Spelandet i det fallet kommer att vara i Aspudden (Sthlm) vilket ligger på röd linje söderförort.

Sökes spelgrupp till Rolemaster: Jag är också intresserad av att spela Rolemaster med en intressant grupp eftersom det var extremt länge sen jag spelade och fick en respit från att vara DM/GM.

Intressenter till Lord of the Ring?: Finns det någon som är intresserad av Deciphers nya LotR rollspelet så kan jag vara intresserad av att endera vara Narrator eller spela. Hör helt enkelt av er om vad som kan vara intressant.

För tillfället är jag DM i D&D 3rd ED med en grupp på 6 spelare, men kommer snart att avsluta det samt är minst sagt inte road av spelsystemet alls.

Åldersgrupp jag är intresserad av är 18+, men mer intressant är vem personerna är än just åldern också.
 

G-mannen

Veteran
Joined
11 Jan 2004
Messages
2
Location
sthlm
hoppas det inte är för sent att säga till, men i alla fall då.

heter göran och är intresserad att köra rolemaster ev annat söderort röda linje, är 22 bast och har varit spelare och spelledare förut.
 
Top