Nekromanti Riotminds!

Count

Warrior
Joined
29 Nov 2000
Messages
206
Location
Göteborg, Malmö
Tjenare!
Jag har funderat lite och jag har kommit fram till en sak.

Kan inte ni släppa en karta över trundvan (kommer inte ihåg vad det heter för tillfället)? Jag menar, detta är inte särskillt svårt, ni låter bara en av era "kart-målare" måla kartan och sedan släpper ni den.

Det behövs ingen bok eller annan modul till, detta kan man hitta på själv. Det jag mäst vill ´ha nu är en karta så att man kan spela i DoD 6.0 värld!

Hoppas att detta släpps för då vet jag att jag (och många fler) kommer att köpa den.

Men tänk då på att OM ni ska släppa en ensam kart så får det bli snart. Bättre det änn att det drar ut JÄTTE långt på tiden så att man tillslut tröttnar på idén.

MvH Martin
 

Skelander

Veteran
Joined
17 Dec 2000
Messages
195
Location
Umeå
Jag måste hålla med. En karta (med länder, större städer, floder mm) höjer spelkänslan enormt... bara att titta på kartan öven Mundana ger mig gåshud :)
 

Foggmock

Myrmidon
Joined
26 Aug 2000
Messages
4,596
Location
Malmö
det finns en karta över Osthem, de östra delarna av Trudvang på deras hemsida. denna duger för oss så löänge....

Jag vet att jag har rätt!
 

theodåre

Veteran
Joined
4 Aug 2005
Messages
128
det kommer..det kommer..Både Vildhjarta och Jorges kommer att innehålla kartor!..fast inte över HELA Trudvang!

HELA kartan planerar vi att presentera på vårt konvent DRACON i sommar!

RiotMinds
 

Riddaren

Swashbuckler
Joined
18 May 2000
Messages
2,944
Location
Vintergatan, Universum
Länder och annat

Gör mig inte besviken...för mig känns det som det inte finns länder på det sätt som vi förknippar med stater i vår värld, länder i Ereb etc... Utan mer är områden...

Riddaren


Det enda sättet att vinna en diskussion är att undvika den.
Dale Carnegie
 

theodåre

Veteran
Joined
4 Aug 2005
Messages
128
Re: Länder och annat

jepp.. så är tanken.."länderna" hålls ihop av allianser och landmassor där det lever ett speciellt folkslag eller stammar...typ!..men visst kommer det att finnas ett och annat land med en hederlig kung som vill ha in skatt från sina bönder...men det tillhör inte precis vanligheten..

Vildmark..det är nyckelordet...även i länder med många "städer" och "byar" är vildmarken dominerande!

RiotMinds
 

Edgar

Warrior
Joined
17 May 2000
Messages
273
Location
Göteborg, Sverige
DraCon

När skall det var föresten? Se till så att ni inte krockar med ngt annat konvent (inte för att det är många under sommaren) till exempel är runt den 10 juni dumt (Halmcon).

//Kalle - som även tyvker att månadskiftet juni/juli är dumt eftersom han hoppas på att han får råd att åka på Roskilde...
 
Top