Nekromanti Riotminds

tordzek

Veteran
Joined
14 Apr 2002
Messages
86
Location
kristianstad
Ni kanske redan har laggt märket till det men riotminds har äntligen uppdaterat sin sida, den är faktiskt riktigt snygg.
 

Rising

Vila i frid
Joined
15 Aug 2001
Messages
12,763
Location
End of the green line
Ser man på... Bestiarium...

Tyvärr hittade jag skämtet Grovje på sidan. Hör bara:

"Grovjen är en ständigt hungring fiskliknande hominid som lever i både vattnet och på land."

...påminner lite om det man kunde läsa i förordet till Monsterboken 2. Där sade man att man fått många bidrag, men att de flesta var typ "bor i ett träsk och äter vad som helst". Nu har alltså skämtet blivit verklighet. Inte så kul.

Men nu var jag onödigt negativ. Sidan var snygg och jag ser fram emot att titta till lite då och då och kolla efter uppgraderingar. Men.. öh, mindre monster som "äter vad som helst och bor i en sjö", ok? Det är ju den sortens monster som vi glada amatörer klarar att hitta på bra på egen hand. I övrigt; bravo. DoD är ju ett rollspel som verkligen mår bra av den här sortens extramaterial på nätet.

/Riz
 

Rickard

Superhero
Joined
15 Oct 2000
Messages
17,558
Location
Helsingborg
Re: Ser man på... Bestiarium...

"Men.. öh, mindre monster som..."
Skicka in något själv istället för att klaga.. /images/icons/wink.gif Näe, det är sant det du skriver..

Själv kunde jag bara hitta några småfel på sidan (konstiga länkingar, stavfel).. Jag tycker den är schysst, särskilt att de har länkat några amatör-DoD-sidor.. Jag skulle se det som otroligt smickrande att bli länkad av ett spelföretag..

~Har inte sett såå många rollspelföretag som länkat fansidor, men [color:448800]Han</font color=448800> har dock bara besökt en handfull företagshemsidor
 
Top