Nekromanti Riddarhusen och deras vapensköldar

adam

Veteran
Joined
10 Jul 2016
Messages
1
Hej. Jag undrar om Järnringen har någon tanke på att visualisera de viktigaste riddarhusens ev. det viktigaste barbarklanernas olika heraldiska märken? Det hade varit guld värt dels som en bra kampanjkrydda dels som ett pedagogiskt grepp. Människans minne fungerar bättre om det finns en bild kopplat till kunskapen de försöker erövra. Det är i nuläget lite svårt att hålla reda på Argona, Brigo etctera utan tydliga bilder av husens sköldar. Jag skulle kunna göra alla märken själv - men jag vill ju inte att de krockar med er vision om ni släpper sköldarna i en kommande modul. Dessutom är jag mer eller mindre värdelös på att illustrera i bilder så jag slipper helst.

Det här kanske redan är avhandlat i någon tråd. Ni som är aktiva forumiter får i så fall gärna länka till den så jag kommer rätt.

Tack.
 

secondFANFARE

Veteran
Joined
15 Aug 2015
Messages
59
Jag håller helt med. Detta skulle vara riktigt fint att lägga till i Spelledarens Handbok eller att släppa separat. Att också ha med symbolerna för de andra fraktionerna (Ordo Magica, Solkyrkan etc.) skulle också vara guld!
 
Top