Nekromanti Riddaren

Sadaigh

Swordsman
Joined
1 May 2001
Messages
537
Location
Kristianstad, Sverige
Wiiee, gud va jag är glad! =) imorse så stack jag å skulle köpa "Riddaren" i den lokala rollspelsbutiken. När jag kom in så sa de att posten inte hade kommit med de TVÅ böckerna som de skulle få in. Alltså hade de bara 2 exemplar sen! Men i och med jag var stammi på stället, så kunde han lägga undan det till mig. Sen återkom jag en timme senare, då hade dem fått in dem, och en bok kostade 249:-

Vilket klipp, vilka fler har köpt Riddaren idag? eller som skall köpa den?

Må väl
 

walium

Ganska töntig, faktiskt
Joined
8 Apr 2001
Messages
8,460
Location
Linköping
"Sen återkom jag en timme senare, då hade dem fått in dem, och en bok kostade 249:-"

Hmmm, Riddaren kostar bara 179 kr på Neogames egen hemsida....

"Vilket klipp, vilka fler har köpt Riddaren idag? eller som skall köpa den?"

Inte idag men kanske på lördag.
 

Sadaigh

Swordsman
Joined
1 May 2001
Messages
537
Location
Kristianstad, Sverige
179:-? ok.. ja, affären i krstd är kanske lite dyrare än andra butiker med samma sortiment.. men ändå hyfsat normal tycker jag.. och jag har inte pengabrist.. så de e lugnt..! vad gör man inte för eon böckerna? =) må väl
 
Joined
1 Oct 2002
Messages
926
Location
Lund, Skåne
Jag ska avvakta lite med att köpa Riddaren. Jag är trött på att endast jag och en snubbe till betalar för alla böckerna. Därför har jag föreslagit att alla lägger 30 kr var (vi är 6) så får man 180 kr. Den som går och köper boken får växeln om det blir någon.

Mvh Victor Palm

I'll be back
 

Cerec

Veteran
Joined
7 Aug 2001
Messages
127
Location
Landskrona
Från Neoshoppen så klart :gremwink:. Har läst den och måste säga att det är ännu en bra modul från neogames :gremlaugh:.
 

BaRcA

Veteran
Joined
21 Mar 2001
Messages
170
Location
Kalmar, Lindsdal
Tänk om du byter spelgrupp?

Jag köper alla böcker till Eon och Neotech, medans en annan köper andra rollspel, tex. Western mm. Då har du böckerna i din egen ägo om det skulle bryta upp med gruppen.
 

Ezping Orm

Hero
Joined
17 May 2000
Messages
1,184
Location
Lunden, Göteborg
Jag köpte den på Tradition idag. Fast jag betalade 179:- för den. Jag har bara hunnit bläddra genom den, men det verkar vara en bra modul (som vanligt) med riktigt snygga bilder.
 

Lord Lukas

Veteran
Joined
28 Jul 2001
Messages
52
Location
Stockholm / Sverige
Gick förbi Sf-bokhandeln gamla stan igår för att köpa den... med de hade inte fått in dem ;-( Och jag hade inte tid att gå dit senare för jag skulle på morrisey (ingen aning om stavning)... drar bog dig idag efter jag har lirat badminton!
Någon som har några negativa/possitiva första intryck??
 
Top