Eller R2 så att sägaYou are to concerd with what was, and what will be. There is a saying, yesterday is history, tomorrow is a mistory, but today is a gift. Thats why it is called present. - En känd sköldpadda. Sluta snacka om imorgon
Han får chansen att svara på frågan jag ställt upprepade gånger.... Inget svar, eller uselt svar, så är det han som får behålla röstenHa lite egen agens. @Sidd kör en bil. Rösta ut mig om du vill men att lägga det på om Sidd svarar eller ej är ju bara att skjuta ansvar ifrån sig.
Det är aldrig någon asom gillar mitt spelJag gillar inte Stradhs spel. Hinner vi få ihop ett drev?
Röstkaos?
Jag gillar inte Stradhs spel. Hinner vi få ihop ett drev?
Röstkaos?
Det har jag missat.... Om så är fallet så ligger jag kvar då... han har trots allt fått frågan minst 2 ggr innan och inte besvarat denSidd har ju checkat ut, så det ska du inte hoppas på
Hur tänker du med röst pga att jag skrev Wubbadubbado i anmälningstråden?Ska jag byta till octa`?
Jag skiter i janna dannna dooo,,,, Jag vill veta hur du i anmälningstråden förstod att det var rick och morty och googlade på detHur tänker du med röst pga att jag skrev Wubbadubbado i anmälningstråden?
Sen i R2 kommer du få stå för det i så fall
Hur tänker du med röst pga att jag skrev Wubbadubbado i anmälningstråden?
Sen i R2 kommer du få stå för det i så fall