Varulv Rickard och Mårten: Total Mårtenkallelse - R1

Hur skulle en sådan mekanik fungera? Typ "få folk att säga Fotografosaurus så blir de ulvar"?
Fuck would I know, ulvarna kanske har någon sorts ledord som om de parar ihop det med rätt spelare så konverteras spelaren till en parasit. Hade vi inte någon liknande mekanik a while back?

Outa minnen? Har jag missat att folk nämnt det? Har folk minnen eller är det något vi får löpande tro? Jag har förstått premissen från avsnittet...men har någon sagt sig ha minnen hittils?
Se min första post där jag frågar om någon har positiva eller negativa minnen av någon annan spelare. Gäller endast detta spel och jag menar från PM.

Jag har något om en annan karaktär som inte är ett direkt minne (mer en känsla) men om man kisar skulle kunna vara något i stil med det de pratar om i avsnittet, men jag har bara läst synopsiset än så länge. Måste man se avsnittet för att kunna delta här ordentligt kan man ju undra? 😂
Det vore hjälpsamt om du berättar lite mer om vilken annan spelare du har känsla av och om denna känsla är positiv eller negativ.

Du behöver inte ha sett Ricky & Morten-avsnittet. Det räcker att jag har gjort det åt dig.

Se min första post där jag frågar om någon har positiva eller negativa minnen av någon annan spelare. Gäller endast detta spel och jag menar från PM.
Hej BM. Jag har typ en åsikt om dig i mitt PM. Har du någon åsikt/minne om någon?

Jag börjar tro att PMen mest innehåller trams, bortsett från att vi har minnen/åsikter om andra spelare.

Om nu alla ens har det. HAR ALLA DET?

Nej, jag har inte något minne/åsikt om någon annan, i mitt PM.
Asch då...

Har du ett positivt eller negativt minne/åsikt om BM

Jag tycker hela familjen Andersson är riktiga sopor. Så inte specifikt om just dig.

Man undrar ju om Stradh verkligen tillhör familjen Andersson, @Vimes skrev att Rymd-Bettan inte är med i avsnittet?

Det vore hjälpsamt om du berättar lite mer om vilken annan spelare du har känsla av och om denna känsla är positiv eller negativ.

Du behöver inte ha sett Ricky & Morten-avsnittet. Det räcker att jag har gjort det åt dig.
Det är som sagt en karaktär jag har känsla av, och den är negativ. Vet dock inte vilken spelare som spelar denna karaktär.

Man undrar ju om Stradh verkligen tillhör familjen Andersson, @Vimes skrev att Rymd-Bettan inte är med i avsnittet?
Min slagning säger samma: Rymdbettan ska inte vara med i detta avsnitt.

Har Stratten hittat på fel eller har SL free basat?

Det är som sagt en karaktär jag har känsla av, och den är negativ. Vet dock inte vilken spelare som spelar denna karaktär.
Ok, då kan du vänta tills en spelare claimar den karaktären, avslöja inte. Den spelaren är grön eftersom endast medlemmar av familjen Andersson kan ge dåliga minnen.

Okej, nu sitter jag och kanindimmar i Rick & Morty-wikin.
Rymd-bettans första avsnitt är först i säsong 4! Har vi en Mortal Kombat i våra händer?

Min slagning säger samma: Rymdbettan ska inte vara med i detta avsnitt.

Har Stratten hittat på fel eller har SL free basat?
Tror nog att Impe har koll på fluffet. Men vi kanske blev fler spelare än han tänkt, och fick slänga in lite andra karaktärer? Men det verkade vara en hel hög skumma karaktärer i avsnittet, så någon brist där finns det nog knappast.

Kanske mer troligt att Stradh kört en oprovocerad Arborist trots allt? Men varför skulle han som ulv göra det?

Hela familjen Andersson.
Ok. Det grönar alltså inte BM. Jag kan ju ha hittat på att jag hör till familjen Andersson.

Vore dock väldigt modigt av en ulv att vara först ut med att berätta vilken karaktär man blivit tilldelad. Ulvar brukar kolla läget ett tag för att sedan skriva sådant som smälter in.

Ok. Det grönar alltså inte BM. Jag kan ju ha hittat på att jag hör till familjen Andersson.

Vore dock väldigt modigt av en ulv att vara först ut med att berätta vilken karaktär man blivit tilldelad. Ulvar brukar kolla läget ett tag för att sedan skriva sådant som smälter in.
Tror inte jag grönar någon, va? Jag menar, det officiella fluffet är väl att byborna ÄR familjen Andersson?

Om någon däremot har en FIN tanke om någon...

Tror nog att Impe har koll på fluffet. Men vi kanske blev fler spelare än han tänkt, och fick slänga in lite andra karaktärer? Men det verkade vara en hel hög skumma karaktärer i avsnittet, så någon brist där finns det nog knappast.
Ja, i avsnittet finns inte tillräckligt med riktiga familjemedlemmar så han fick nog ta några ej parasiter från andra avsnitt.

Ja, i avsnittet finns inte tillräckligt med riktiga familjemedlemmar så han fick nog ta några ej parasiter från andra avsnitt.
Ok, ja det var många parasiter och få familjemedlemmar kanske ja. Ok ok, då är Stradhs Bettan mer rimlig ja.

Back