Nekromanti Revised Ranger

Joined
26 Apr 2001
Messages
1,512
Location
Stockholm
Re: Oops

Men när jag är full så blir jag bara busig så det kan bli kul....


Caen/ Som ser sig själv knästående och dyngfull "Jag kommer inte upp"...snubbel..

Weeha!
 
Joined
26 Apr 2001
Messages
1,512
Location
Stockholm
Ärligt talat jag tycker det verkar vara lite som om alla glömde på det här forumet att man ska upp i lvl's tillräckligt mycket för att något ska hända utav det de diskuterar . Det spelar ingen roll vad man spelar så kan man inte utnyttja så mycket prestige classes etc om man inte åker upp i lvl.

Weeha!
 

Gabri L

Warrior
Joined
7 Jun 2001
Messages
384
Location
Sättra, Sverige
Visst, så är det. Man måste spela tillräckligt länge med en Character för att kunna nå de här "ballare" classerna. Nu är det ju däremot så att det förrutom spelande även bör pågå en kontinuerlig revision och utvärdering av existerande regler innom en spelgrupp. Så fort man når en punkt då mindre revisioner av reglerna inte är nödvändiga kommer man att springa i höjden riktigt fort. Som Tamshan sade tidigare, det går riktigt fort att nå lvl 3-4, egentligen behöver det inte ta längre tid än ett spelmöte...

"Slå en t4:a, det går bättre då..."
 

Gabri L

Warrior
Joined
7 Jun 2001
Messages
384
Location
Sättra, Sverige
Re: INGEN FÅR VARA MER ONYKTER ÄN DM

Vad menar du? Det finns ingen som <U>är</U> fullare än du, now or otherwise. Sponge.

"Slå en t4:a, det går bättre då..."
 
Joined
26 Apr 2001
Messages
1,512
Location
Stockholm
Re: INGEN FÅR VARA MER ONYKTER ÄN DM

Jag börjar misstänka ett fall av alkoholism....är det så månne? Va? Vad ska det annars föreställa? Mastodontdrickare där....


Caen/Som fortfarande står för the more the merryer...hick...

Weeha!
 

König

Hero
Joined
28 May 2001
Messages
910
Location
Stockholm
DM.....alkoholist!

När du jä*l%r går det för långt /images/icons/smile.gif
Synd att du glömde din stora flaska hemma hos mig Gabri L........*gulp*......*gulp*.....*ahhhh*


"When the DM laughs it is already to late"
 

Gabri L

Warrior
Joined
7 Jun 2001
Messages
384
Location
Sättra, Sverige
Re: DM.....alkoholist!

Må det väl bekomme. Caen bjuder ju på så mycket sprit vi vill nästa gång så det går så bra så. Drick upp bara, yessir, mhmmm....

"Slå en t4:a, det går bättre då..."
 

König

Hero
Joined
28 May 2001
Messages
910
Location
Stockholm
Caen bjuder!!!!!!!!!

Det låter ju jätte bra /images/icons/smile.gif
vad la ja regelboken........slå en t4...........
........ja sa ju att ni var i en grotta............
.....jaha, var ni i skogen............ med ni ser en grotta i en stor ek *hick*.......
..........där står en drake..........nej fyra drakar, ni såg inte de andra sex för ni var vända åt fel håll...........
........"skicka flaskan".........va fan den kan inte vara tom..........satan, nu går jag till Hjälmaren, ni får spela färdigt äventyret själva....vi är på sidan 3, precis efter innehållsförteckningen!

"When the DM laughs it is already to late"
 

König

Hero
Joined
28 May 2001
Messages
910
Location
Stockholm
+1/10cl

König, du är ett genus!!!
Citerar dig för det hatar du, men tack jag är ett genus.
Maskulinum, eller var det Taskulinum?

"When the DM laughs it is already to late"
 

Gabri L

Warrior
Joined
7 Jun 2001
Messages
384
Location
Sättra, Sverige
Re: Caen Bjuder!!!!

Vad kul det här var :gremsmile: Caen har sagt att han bjuder alla på middag och taxi hem också. Men eftersom han är berusad så kanske han intre kommer ihåg det...

"Slå en t4:a, det går bättre då..."
 

Gabri L

Warrior
Joined
7 Jun 2001
Messages
384
Location
Sättra, Sverige
Re: +1/10cl

Maskiglinum, om jag får be. Ett krälande litet lokativ som smyger sig upp ur ditt undermedvetna när du är berusad.

(Ock ja, jag vet att lokativ är ett kasus, och inte ett genus, men det lät bra <B>:)</B> )

"Slå en t4:a, det går bättre då..."<P ID="edit"><FONT SIZE=-1><EM>Edited by Gabri L on 2001-08-01 11:11.</EM></FONT></P>
 

König

Hero
Joined
28 May 2001
Messages
910
Location
Stockholm
Re: +1/10cl

Okej vi säger så.....jag utkämpar inte rosornas krig utan för krogen när de har stängt /images/icons/smile.gif

"When the DM laughs it is already to late"
 

Gabri L

Warrior
Joined
7 Jun 2001
Messages
384
Location
Sättra, Sverige
Re: +1/10cl

Ok. Nu lägger vi ned det här. Undrar bara vad Caen säger när han loggar på igen...*fniss* <B>MUAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAHHHH</B>

"Slå en t4:a, det går bättre då..."
 
Top