Jag som trodde jag skulle komma undan med min extremt o-naughtya bild... Nåja, nu kan jag i alla fall ändra den till något ondare ! [insert generic evil laughter here]
Nej, ärligt talat så är jag mest glad att jag blev omnämnd!
Jag är jätteglad att folk blev glada för att bli omnämnda. Det var en tanke bakom årets bidrag, att få in lite nya fånar att hacka på. Vissa kändisar har jag med för tredje gången då det helt enkelt är så enkelt att ha med dom. Det finns alltid nåt att säga om Krille (knowsItAll), Rising(sortOfCrazy), Vulf(badAss), Storuggla (nej, du är inte så OT nu för tiden utan lever mest på din myt), Foggmock(alsoBadAss), Feliath(funnyGuy) osv...
Annars är väl tipsen för att komma med att vara en tydlig profil på forumet, hänga i vrållådan och prata med mig eller att berömma föregående års bidrag.
Jättekjamiz och god jul.
ps. Ni som inte kom med och eventuellt är jätteledsna... tänk på att ni faktiskt får presenter av tomten samt att jag (eventuellt) tycker om er ändå. ds.
Kan bara visa uppskattning för att bli uppmärksammad
Och konstatrer att jag borde spela eller läsa något av ASF... har ingen ärlig pejl på hur deras skriverier (mer än att sambon har sagt att nått av deras lajv var kul). Däremot verkar de vara rätt trevliga som personer och var okej som spelare.
Inte utan att man blir lite hedrad över att ha varit med i din serie ännu en gång...
Du har lyckats roa mig å´det kungligaste ännu en gång Feuflux !!
Bar jobbat hörru !
/ Johan K, som INTE tycker det är skoj att vika tvätt !
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.