P Per Folmer Swordsman Joined 13 May 2011 Messages 449 Location Söder om Göteborg 4 Jul 2011 #1 "A rat must find the strength to fight his worst fear (sharks) in order to save the mouse he loves, despite an ongoing racewar." In theaters December never. Attachments 1747.jpg 48.1 KB · Views: 0
"A rat must find the strength to fight his worst fear (sharks) in order to save the mouse he loves, despite an ongoing racewar." In theaters December never.
KamiFisk Hero Joined 1 Feb 2010 Messages 928 Location Uppsala 4 Jul 2011 #2 hehe awesome =P Älskar rörelsen i bilden.
P Per Folmer Swordsman Joined 13 May 2011 Messages 449 Location Söder om Göteborg 4 Jul 2011 #3 McFisk said: hehe awesome =P Älskar rörelsen i bilden. Click to expand... Tack!
Rickard Urverk speldesign Joined 15 Oct 2000 Messages 19,203 Location Helsingborg 4 Jul 2011 #4 Jag är Mutant-skadad så när jag såg bilden tänkte jag "Varför är han naken?". Skön bild. /Han som vet vem han ska kontakta om han gör ett Mutant-spel (vilket han förvisso redan gjort men ... ja)
Jag är Mutant-skadad så när jag såg bilden tänkte jag "Varför är han naken?". Skön bild. /Han som vet vem han ska kontakta om han gör ett Mutant-spel (vilket han förvisso redan gjort men ... ja)
P Per Folmer Swordsman Joined 13 May 2011 Messages 449 Location Söder om Göteborg 5 Jul 2011 #5 Han said: Jag är Mutant-skadad så när jag såg bilden tänkte jag "Varför är han naken?". Skön bild. /Han som vet vem han ska kontakta om han gör ett Mutant-spel (vilket han förvisso redan gjort men ... ja) Click to expand... Tack tack! Ja, hörde att det var likt Mutantkaraktärer! Får måla på ett par brallor å en t-shirt. Tack igen!
Han said: Jag är Mutant-skadad så när jag såg bilden tänkte jag "Varför är han naken?". Skön bild. /Han som vet vem han ska kontakta om han gör ett Mutant-spel (vilket han förvisso redan gjort men ... ja) Click to expand... Tack tack! Ja, hörde att det var likt Mutantkaraktärer! Får måla på ett par brallor å en t-shirt. Tack igen!
P Per Folmer Swordsman Joined 13 May 2011 Messages 449 Location Söder om Göteborg 5 Jul 2011 #7 Smrtihara said: Rakt av skitsnyggt. Click to expand... Sjysst, tack!