Nekromanti Repetikon XXXXI

Anarchclown

Swashbuckler
Joined
24 Apr 2010
Messages
2,341
Location
Stockholm
Repetikon nummer fyrtioen går av stapeln imorgon torsdag den nionde Juli. Det är ett minikonvent för drop in rollspel. Platsen är Dragons Lair i stockholm och tiden är 18:00. Jag kommer som vanligt att vara där och spelleda ICONS.

Denna gång blir det sannolikhetsförändrande agenter som är på tapeten. Om någon annan vill dyka upp och spelleda så vore det kul.
 

chrull

Stockholm Kartell
Joined
17 May 2000
Messages
8,418
Skulle lite urban historisk problemlösning vara intressant för någon att spela?
Tänk Elizabeth, tänk onda lömska spanska spioner som lurar bakom varje hörn, tänk katolska rabble rousers, tänk kriminella gäng, tänk hedniska häxor som sägs äta barn. Rollpersonerna är patrask mitt i ett skitigt London som försörjer sig som Basterds for Hyre.
 

Rymdhamster

ɹǝʇsɯɐɥpɯʎɹ
Joined
11 Oct 2009
Messages
11,923
Location
Ludvika
chrull;n102965 said:
Betyder det att du kommer? :)
Nej, jag jobbar :( Men du fick mig att verkligen vilja komma, så nu kommer jag sitta och fantisera om att gå på repetikon undertiden.
 

anth

Vetefan
Joined
24 Feb 2003
Messages
10,271
Location
Fjollträsk
chrull;n102956 said:
Tänk Elizabeth, tänk onda lömska spanska spioner som lurar bakom varje hörn, tänk katolska rabble rousers, tänk kriminella gäng, tänk hedniska häxor som sägs äta barn.
Jag tänker
https://www.youtube.com/watch?v=7WJXHY2OXGE&t=0m34s
Tänker jag rätt? :)

Jag är intresserad av att komma, men har en dum förkylning som är på väg att bryta ut. Jag får återkomma i morgon med definitivt besked hur jag känner mig
 

Korpen

Hero
Joined
4 Jun 2002
Messages
1,207
Location
Stockholm
Rymdhamster;n102978 said:
Nej, jag jobbar :( Men du fick mig att verkligen vilja komma, så nu kommer jag sitta och fantisera om att gå på repetikon undertiden.
Lägga ut repetikon på twitch?
 

chrull

Stockholm Kartell
Joined
17 May 2000
Messages
8,418
anth;n102981 said:
Jag är intresserad av att komma, men har en dum förkylning som är på väg att bryta ut. Jag får återkomma i morgon med definitivt besked hur jag känner mig
Strunta i förkylningen! Den botas nog med lite (låtsas-)Sugared Sack nere på DL!
 

chrull

Stockholm Kartell
Joined
17 May 2000
Messages
8,418
Fyra tappra (njaaa...) Basterds for Hyre råkade ut för både det ena och det andra.
En märklig... nånting... hittades i väldigt märklig lokal, men var det verkligen bättre att lämna den där än att befria den?
En vidrig spansk plot för att sprida pest i Glorianas London förhindrades, men lyckades Grumpy Graham bli smittad när han undersökte pestråttan?
Vem gav Carliee det märkliga brevet som ledde till att hon blev jagad av Grim Thomas Yaxleys mannar genom den svarta Londonnatten? Vad är det egentligen för brev?
Jobbar verkligen Black Jack för kronan?
Finns det verkligen en grip ute på Exmoor?
Kommer Klaas van der Flies lyckas charma Rose?

Tack för det!
 
Top