Nekromanti Ren lycka med posten <3

Joined
12 Feb 2004
Messages
834
Location
Umeå
Kände bara att jag vart tvungen att dela med mig av min lycka denna valborg. Min egenköpta present anlände med posten idag!



Finns inga gränser på hur sugen jag är på att köra alla medföljande äventyr!
 
Joined
12 Feb 2004
Messages
834
Location
Umeå
Jag aphåller med!

Har läst igenom äventyret som följer med i DM boxen nu, "Reavers of Harkenwold". Jag har hört mycket väl talat om detta på interwebben och jag måste säga att jag är imponerad. Jag har läst igenom H1 till H3 innan och tittat på några andra moduler och varit föga imponerad. (Dock gillade faktiskt jag Keep on the Shadowfell, det var nått genuint med den...)

Detta är dock mycket välskrivet tycker jag, en bra handling och har med en hel del av denna "genuinitet" jag nämnde om H1.

Jag är helt galet sugen på att spela detta, sen äventyret som följder med Monster Vault och avrunda med Gardmore Abbey! Måste bara hitta spelare...

/lasergreger - som funderar på att ENBART gå med på att spela spel som kommer i boxar.
 

Nicolas

Veteran
Joined
8 May 2012
Messages
21
Location
Stockholm
Jag har i stort sett alla moduler men har aldrig fått tummen ur och spelat DnD, är det värt det? Eller är det brädspel möter rollspel?

EDIT: Vilket inte behöver betyda att det är dåligt ville jag bara tillägga :gremwink:
 

RasmusL

Champion
Joined
15 Jan 2012
Messages
9,795
Location
Stockholm
Nicolas said:
Jag har i stort sett alla moduler men har aldrig fått tummen ur och spelat DnD, är det värt det? Eller är det brädspel möter rollspel?
Jag tycker det är helt ok. Spelstilen bestämmer du ju själv, vill du spela det som ett brädspel så har du ett stabilt brädspel och vice versa :gremsmile:
 
Top