DoD Remix 1.6 av DoD23 formulär, ENG och SWE, Letter och A4, färg och svart-vit

Jens J

Veteran
Joined
9 Mar 2023
Messages
7
Det här är fantastiskt bra jobbat! Snyggt!!! Om du har kreativiteten kvar till det här skulle jag vilja skicka med en intressant idé med en bra baksida också.
 

MattiasS

Veteran
Joined
9 Jul 2004
Messages
104
Location
Göteborg
Det här är fantastiskt bra jobbat! Snyggt!!! Om du har kreativiteten kvar till det här skulle jag vilja skicka med en intressant idé med en bra baksida också.
Visst, alltid intressant att se vad folk tycker är bra att ha med
 

Jens J

Veteran
Joined
9 Mar 2023
Messages
7
Har två synpunkter nu när jag har testprintat. På den svenska färg A4 sitter Drakar och Demoner loggan lite för högt upp, den kommer något för nära kanten för att det ska harmonisera med resten av det fantastiska arbetet du har gjort. Tittar man på originalet sitter den lite längre ner närmare platsen för namn. Tror att det skulle lyfta resultat att ha den närmare "namnskylten". Sen skulle jag vilja ha linjer för utseende eftersom det inte finns någon i min grupp som ändå kan rita sin karaktär :) Du har gjort ett jättebra jobb verkligen.
 

Jens J

Veteran
Joined
9 Mar 2023
Messages
7
Visst, alltid intressant att se vad folk tycker är bra att ha med
Om jag fick rösta skulle jag vilja ha plats för riddjur med rader för belastning om man packar saker på riddjuret. Rader för intressanta SLP man mött. Och sen också anteckningar så klart.
 
Top