Nekromanti Releaser...?

Glomer

Veteran
Joined
20 Jan 2003
Messages
170
Location
kristianstad skåne
När släpps nya Zelda i Sverige?
När kommer Matrix på vita duken?


..Detta är kanske fel forum men jag vet ej var jag ska lägga tråden annars...
 

Johan K

Gammal & dryg
Joined
22 May 2000
Messages
12,401
Location
Lund
Kan tyvärr inte svara för zelda...
Men Matrix Reloded släpps på vita duken den 15:e maj
 

Netfeed

Swashbuckler
Joined
21 Apr 2001
Messages
2,273
Location
Göteborg
är det inte 2 maj? [ant]

har lite svårt att tro att ett spel släpps på en lördag(1 maj är på en torsdag)
 

Glomer

Veteran
Joined
20 Jan 2003
Messages
170
Location
kristianstad skåne
?

Men är det värt att köpa spelet då? Själv är jag en stor Zelda fantast. Jag har inte ens GC och jag tycker att det skulle vara aningen dumt att köpa en konsol endast för ett enda spel som kanske ej är skoj - vilket jag har mycket svårt att tänka mig, på grund av att alla de andra Zelda spelen har varit överdrivet bra... Så nu undrar jag om det är värt att köpa spelet..
 

Netfeed

Swashbuckler
Joined
21 Apr 2001
Messages
2,273
Location
Göteborg
Re: ?

min bror skall göra det, när man tittar på de recensioner som finnns så är de flesta mycket bra, 90%+ eller 9/10+ ungefär

det finns någon speltidning i japan som tydligen skall ha gett det 60/60 och det skall tydligen vara väldigt svårt att få, de skall tydligen vara petiga

tror att Sol i Frank i P3 gav det 4/5

//Netfeed, som tipsar om http://buggy.no-ip.com som är en bra sida om man skall köpa nya dator prylar
 

Dilandau

Myrmidon
Joined
27 Sep 2000
Messages
4,468
Location
Stockholm
Re: ?

Har inte spelat det, men det har fått jävligt bra kritik överallt.

Och nog finns det andra bra spel till GC än Zelda.
 

Balderk

Swashbuckler
Joined
27 Apr 2002
Messages
2,723
Location
Umeå
Re: PS2

MGS2 är faktiskt riktigt bra... Man skulle nog kunna köpa konsollen bara för det spelet, men till PS2:an finns och kommer ju massvis med spel man vill ha, det är ingen bristvara på bra spel helt enkelt. Jag tycker att GC har mycket färre aktraktiva titlar, och det gör nog ganska många med mig. Därför krävs det att de har några riktigt starka för att locka spelarna med just dem. Jag tycker att GC är ett sämre köp. Men då är man kanske lite objektiv när man talar om sin egen konsoll jämfört med andra.

På tal om releaser så kommer väl Silent Hill 3 snart till PS2, ett spel som jag helt klart kommer att köpa så fort som möjligt... Håller på att spela tvåan just nu och det är riktigt bra, stämningen är total. Ett till spel det är värt att köpa PS2 för...

/Balderk, PS2 forever true :gremsmile:
 
Top