Nekromanti Reklam reklam...

Joined
25 May 2001
Messages
1,039
Location
Åbo, Finland
Om dethär inlägget är mer passande i rollspelsforumet kan någon av moderatorerna flytta det dit, men jag tänkte att eftersom det ändå är fantasy saken gäller så...

Det behövs mer spelare till "rollspels-communityn" De sju vindarnas värdshus. Spelet går till som i vanlig PBeM, fast i ett community istället. Det finns som vanligt en del mindre bra spelare, men det finns även några som engagerar sej o verkligen sätter sej in i spelet. Det behövs fler sådana och det skulle vara förbannat kul om det finns någon intresserad här som vill/orkar/kan bli medlem, och hoppa in i spelet.

Communityn finns på: http://communities.msn.se/2hf9lrenl57pki4/home.htm

Vi ses där!
 

Cube

Veteran
Joined
16 Sep 2001
Messages
61
Location
sthlm
visst, jag går med om några dar, när jag har tid......mycket hektist i skolan just nu=(

men snart så, verkar kul!/images/icons/kiss.gif
 

von Schnigel

Veteran
Joined
22 Sep 2001
Messages
130
Location
bankeryd en liten håla strax norr om jönköping
Okej, nu var det dags igen.
Jag gör antagligen bort mig totalt genom att fråga men kan inte låta bli: Vad är PbEM *skäms*.
Vore tacksam om du kunde förklara för oss vanliga dödliga (oss och oss, egentligen är det väl bara jag).

/ [color:red]von Schnigel</font color=red> som tycker det verkar grymt och nog går med...
 

Feuflux

omjonasson.se
Joined
8 Jan 2001
Messages
4,987
Location
Linköping
Jag gör antagligen bort mig totalt genom att fråga men kan inte låta bli: Vad är PbEM *skäms*.

Inleder med att säga att du inte alls gör bort dig, jag vet inte heller... däremot så gissar jag på play by email.
 

von Schnigel

Veteran
Joined
22 Sep 2001
Messages
130
Location
bankeryd en liten håla strax norr om jönköping
Nu när du säger (skriver) det så...

... vet jag ju! Skulle jag kunna säga men det tycker jag låter lite för...eh...efterklokt/images/icons/crazy.gif. Men faktum är att jag tycker mig känna igen benämningen/images/icons/laugh.gif.
*går igenom några "sverox förbundstidningen för Sveriges roll -och konfliktspellsförbund" och hittar en artikel i nr 22*
Tack så jättemycket för att du friskade upp mitt minne/images/icons/wink.gif.

/[color:red]von Schnigel</font color=red> som faktiskt redan gått med och gjort en entré som han hoppas inte blev alltför vrickad.
 

Cube

Veteran
Joined
16 Sep 2001
Messages
61
Location
sthlm
ursäkta men det där stället sög ju.....läs mina åsikter på furumet där under posten från (wellithel....taget namn jag vet, men om ni vill se folk som lånar från andra saker, gå till de sju vindarnas vh.....)
 

Cube

Veteran
Joined
16 Sep 2001
Messages
61
Location
sthlm
ursäkta men det där stället sög ju.....läs mina åsikter på forumet där under posten från wellithel....(taget namn jag vet, men om ni vill se folk som lånar från andra saker, gå till de sju vindarnas vh.....)
 
Top