Nekromanti reklam för Neotech Edge

Gurgeh

The Player of Games
Staff member
Joined
23 Feb 2001
Messages
9,937
Location
The Culture
MODERERING

Evokee -- Det är inte speciellt konstruktivt att anklaga någon för att trolla. Antag att folk menar det de skriver och argumentera emot det istället, om du har en avvikande åsikt.
 
Joined
22 Sep 2011
Messages
1,424
Location
Malmö
Precis som Rasmus sa tidigare i tråden, det stora problemet är kameravinkeln (rakt mot skrevet). Men jag ser inte kvinnan som varken besegrad eller frånvarande ut. Jag ser en person som beställer ny arm, efter att ha besegrat sina motståndare.
 

Platon

Warrior
Joined
18 Mar 2016
Messages
368
Den där bilden innehåller inte ett korn av något olämpligt. Jävla tröttsamt att denna kränkthet blivit som en religon som finkammar ALLT för att hitta någon vinkel att reagera på. Trötta, trötta människor.
 

RasmusL

Champion
Joined
15 Jan 2012
Messages
9,784
Location
Stockholm
Platon;n304835 said:
Den där bilden innehåller inte ett korn av något olämpligt. Jävla tröttsamt att denna kränkthet blivit som en religon som finkammar ALLT för att hitta någon vinkel att reagera på. Trötta, trötta människor.
Men du, att du inte förstår kritiken betyder inte att den är dum. Jag tänker inte uttala mig om motsatsen.
 

Platon

Warrior
Joined
18 Mar 2016
Messages
368
RasmusL;n304845 said:
Men du, att du inte förstår kritiken betyder inte att den är dum. Jag tänker inte uttala mig om motsatsen.
Jag förstår mkt väl. Och jag tycker det är dumt.
 

Magnus Seter

Ansvarig utgivare
Staff member
Joined
24 Nov 2000
Messages
12,496
Location
Stockholm
MODERERANDE INLÄGG

Om ni ska posta i tråden, uttala er om bilden, INTE OM ANDRA PERSONER!

Det går att tycka att bilden är något, representerar något, eller visar något som man inte gillar, utan att man är dum i huvudet (eller valfritt annat nedlåtande uttryck).

Det går också att tycka att bilden är helt okej, inte konstigt alls, eller till och med bra, utan att man är dum i huvudet (eller valfritt annat nedlåtande uttryck).

DETTA SKA JAG INTE BEHÖVA FÖRKLARA FÖR ER!

/Magnus
 
Top