Eva Florén
Swashbuckler
Javisst söker vi spelare, vi har gjort det i evigheters evigheter... eller sedan tiden efter den första spelgruppen splittrades...
Vilka är då VI?
Årgångar; 2 1970, 1 1968
Spel; Fn. Eon och Neotech. Med undantag tillbaka till gamla godingar som Star Wars, Mutant etc. Och kommande Skymningshem Andra Imperiet.
Stil; Hovspel, adel och borgare, poliser, militärer och mördare, ibland brutalt slaktande, ibland goda episka historier.
Var; Roslagen, Smara (så att säga mittemellan all ära och redlighet Edsbro - Knutby
)
När; Fn. ungefär varannan helg och då hela helgen. Från fredag kväll till Söndag eftermiddag. Övernattning, varav ni kan förstå att det kräver personkemi.
Vad mer då. Ja, 33.33 % av gruppen är damer... vilket lämnar övriga till det manliga könet.
Lokalinnehavarna är gifta med varandra...
Vill ni veta mer så vänd er till mig... snarast
Vilka är då VI?
Årgångar; 2 1970, 1 1968
Spel; Fn. Eon och Neotech. Med undantag tillbaka till gamla godingar som Star Wars, Mutant etc. Och kommande Skymningshem Andra Imperiet.
Stil; Hovspel, adel och borgare, poliser, militärer och mördare, ibland brutalt slaktande, ibland goda episka historier.
Var; Roslagen, Smara (så att säga mittemellan all ära och redlighet Edsbro - Knutby
)När; Fn. ungefär varannan helg och då hela helgen. Från fredag kväll till Söndag eftermiddag. Övernattning, varav ni kan förstå att det kräver personkemi.
Vad mer då. Ja, 33.33 % av gruppen är damer... vilket lämnar övriga till det manliga könet.
Lokalinnehavarna är gifta med varandra...Vill ni veta mer så vänd er till mig... snarast

Men med tiden hoppas jag det förändras (när kurslitteratur för denna kurs är betalad och inköpad...)