Nekromanti Regelbok 1, pdf utskick

Röde Baron

Veteran
Joined
29 Jun 2010
Messages
34
Missuppfattade jag något eller skulle inte Regelbok 1 i pdf, mailas ut till alla som köpt den under Crowdfundingen några dagar efter den avslutades? Har det blivit något problem så har jag förståelse, men hade varit kul att veta vad och få en ETA.
 

Rioteyes

Veteran
Joined
7 Jul 2014
Messages
11
Bra fråga Baronen!
Är också väldigt sugen på pdfen och undrar vart den är!
 
Joined
17 May 2000
Messages
1,364
Location
Stockholm
Grundbok I: Rollpersonen börjar skickas ut imorgon (söndag), Det kom tyvärr lite skit emellan (egen sjukdom, anhörigs sjukdom och att få iväg Fenix på tryck), men nu så:) Sedan kan det ta några dagar innan alla har hunnit få sitt ex, då processen i sig tar lite tid.

Det är jätteroligt att vår crowdfunding blev så framgångsrik, vilket i sig är oerhört peppande. Däremot innebär det också att det har blivit en hel del mer administrativt att hålla kolla på än vi från början riktigt räknat med.

Sedan kommer de slutgiltiga, färdigkorrade versionerna först då vi har skickat både Grundbok I: Rollpersonen och Grundbok II: Regelboken på tryck. I den versionen kommer Etnisk Bakgrund Asiat helt ha ändrats till Etnisk Bakgrund Kines.

Ha det gott,

Tove & Anders
 

Karl Franz

Veteran
Joined
23 May 2010
Messages
6
Och när beräknas Grundböckerna vara tryckta och klara?
Grundbok I: Rollpersonen (tillhör de som fick pdfn för ett tag sedan) är ju alldeles underbar. Bättre än en bal på slottet. Bra jobbat!
 

Rioteyes

Veteran
Joined
7 Jul 2014
Messages
11
Tack för ert svar och hoppas att alla mår bra nu!
Ska bli väldigt kul att läsa pdfen när den kommer!
 

Rioteyes

Veteran
Joined
7 Jul 2014
Messages
11
Vet inte om någon fått den, det jag vet är att jag har inte fått den.
Man hoppades att den skulle dyka upp i söndags som utlovat.
Men nu när den inte dök upp så hade det varit gott med en lägesrapport, för jag undrar vart den tog vägen.
Får hoppas att det inte är mera sjukdom som ställt till det.
 
Top