Nekromanti Redigering och kritik tillhandahålles:

Skuggvarg

Hero
Joined
22 Aug 2001
Messages
1,346
Location
Västerås
Är det någon som håller på med ett eget fantasyrollspel och vill ha lite feedback på sitt verk så ställer jag gärna upp! Jag ställer även upp som frivillig textredigerare, under förutsättning att ni, när ni ger ut rollspelet på internet, skriver att det är jag som har stått till tjänst med redigeringen. Om det finns ett kommersiellt intresse i rollspelet, dvs planer på att ge ut det som en bok, så får vi naturligtvis också diskutera en viss ersättning för mitt jobb.
Hur bra är jag på att redigera? Ta det lugnt, jag vet vad jag gör...jag är professionell pedant och ordvrängare, med inbyggd stavningskontroll, och dessutom läser jag en kurs i redigering på Komvux, så ni kan lita på att jobbet blir bra gjort. Hör av er, om ni vill ha hjälp.

M v h

/Skuggvarg

PS. Som jag skrev tidigare, gäller det endast fantasyrollspel, eftersom det är "mitt" område. Jag kan dock tänka mig att gå in lite på sci-fi, om det finns inslag av fantasy i spelet, men jag kan då inte lova att kritiken blir lika bra. Ett bra exempel på sci-fi i kombination med fantasy är Phantasy Star! Ska redigera ett sånt spel framöver. DS.

"Där ljus möter mörker, smyger en varg i skuggorna..."
 
Top