Nekromanti Redaktionen växer!

Bunny

Crazy like a fool
Joined
15 Oct 2002
Messages
2,953
Location
Knivsta
En redaktionspost som stått tom sedan... ja, så länge jag kan minnas, har återigen blivit tillsatt. Jag och övriga i redaktionen skulle vilja hälsa krank välkommen till posten som teknisk redaktör!

När det nu äntligen dök en användare som både visat sig hjälpvillig och kvalificerad inom ett eftersatt område var inte vi sena att försöka sätta klorna i denne. Krank tillför med sitt kunnande en hel del till redaktionen. Vår förhoppning är nu att den tekniska biten av rollspel.nu ska kunna utvecklas bättre och i snabbare takt - en väldigt viktig del av utvecklingen av siten i stort.
 

Dimfrost

Special Circumstances
Joined
29 Dec 2000
Messages
8,568
Location
Fallen Umber
Grattis! Och för en gångs skull finns det något att hitta när man som nybliven moderator söker på sitt namn i moderatorforumet. :gremgrin: (Själv blev jag avsevärt mer modererad efter att jag blev moderator och redaktör än innan.)
 

krank

Går ondskans ärenden
Joined
28 Dec 2002
Messages
35,645
Location
Rissne
Jo, hum, man ska väl börja med att tacka för förtroendet... Ännu känns det inte riktigt solklart vad exakt som kommer att ingå i mitt ansvarsområde och så, men det känns ändå urskoj att ha blivit tillfrågad... Jag skulle verkligen inte trott att jag av alla skumma typer här skulle få ett sånt förtroende.

Men jaja, det här blir säkert bra - nu ser jag bara fram emot lite arbetsuppgifter - jag har en tendens att engagera mig i saker (siter, föreningar etc) så nu hoppas jag att jag får många givande och utmanande arbetsuppgifter =)
 

Ackerfors

Alas, your rapids!
Joined
21 Jan 2001
Messages
7,423
Jag tror det är ett bra val och hoppas på att även det här ska vara en injektion för sidan och för redaktionen. Ni verkar klara er fint utan mig. :gremsmile:
 

Sodivra

Champion
Joined
15 Sep 2000
Messages
12,406
Location
Göteborg
Bästa forumnyheten sedan uppgraderingen! (Okej, det är inte så länge sen men ändå...)
 

Johan K

Gammal & dryg
Joined
22 May 2000
Messages
12,401
Location
Lund
Se där ja, låter ju ämlans trevligt det här !

/ Johan K, gör hatten av för Krank
 

Surukai

Warrior
Joined
3 Dec 2002
Messages
300
Location
Göteborg
Re: Redaktionen växer! [ANT]

Man får väl ta och gratulera. Krank vet åtminstone hur man slår ihjäl stora mängder tid på ideella saker =D
 

Dimfrost

Special Circumstances
Joined
29 Dec 2000
Messages
8,568
Location
Fallen Umber
För att nyansera min ståndpunkt lite och inte verka så ohyggligt positiv, för att differentiera responsen lite och för att mucka lite gräl (eller inte, men det är i alla fall så här det är; dessutom är vi farligt nära kramkalasgränsen nu för tiden): jag tycker kanske inte att krank passar i ledningen på grund av visat omdöme (men det gör jag kanske inte själv heller, om jag ska betrakta mig opartiskt) men nyttan med en aktiv och kunnig teknikredaktör får väl uppväga det. Förhoppningsvis.
 

Andy

Vila i frid
Joined
4 May 2001
Messages
1,403
Location
Ågesta, Stockholm
Jag gratulerar Krank för hans utmärkelse och hoppas att inte alla hans personliga åsikter ska påverka hans arbete som teknisk redaktör.

Stor gruppkram à la Teletubbies!
 

krank

Går ondskans ärenden
Joined
28 Dec 2002
Messages
35,645
Location
Rissne
Andy said:
Jag gratulerar Krank för hans utmärkelse och hoppas att inte alla hans personliga åsikter ska påverka hans arbete som teknisk redaktör.
Höh...

Jag tror faktiskt att det är ganska ofarligt på det viset. Jag är till att börja med alldeles för dryg för att någonsin banna, plocka bort eller ens varna någon; jag swer ju såna grejer som att man erkänner att man förlorat. Så den sortens maktmissbruk är långt borta. och vad skulle jag annars göra? Gömma anarkistiska meddelanden i FAQ'n? =)
 

krank

Går ondskans ärenden
Joined
28 Dec 2002
Messages
35,645
Location
Rissne
Re: Ja, jävlar

Dnalor said:
Det hade jag aldrig kunnat gissa för ett år sen.
Det hade jag inte kunnat gissa i förrgår...
 
Top