Red Sonja: Trailer

Magnus Seter

Ansvarig utgivare
Staff member

Hade ingen aning om att det var en ny Red Sonja-film på gång. Kluven till trailern, men överlag tycker jag att den var okej. 80-talsvibbarna gillar jag, men kanske det är lite för mycket Marvel-action för min smak.

Alla föremål känns väldigt nya och rena, trots att skådespelarna är nedskitade. Fotot hjälper inte heller, för det är väldigt klart och modernt i hur färger framträder.
Vad jag kunde uppfatta verkar det vara "nytt vinner över gammalt" som driver skurken. Så det kanske är nån slags teknik mot magi eller nått sånt som ligger till grund för konflikten.

De kör metal bikinin?!! Fuck yes.

Det här ser awesome ut! Vi har super tech, vad som ser ut som en neandertalare, ond svärd blondin, ett stort monster och överdriven action?! Det känns som serietidningen!

Tror det här blir grymt!

Hm, försiktigt tveksam. Kul med en S&S-film (som väl varit på gång hur länge som helst?) och jag har ingen relation till Röda Sonja att dras med, så inga förväntningar. Men estetisken i trailern kändes otrolig ojämn och spretig, vilket gör mig osugen. Så vi får se.

Känns underhållande på ett otroligt dum-roligt sätt. Definitivt något jag skulle kunna kolla på med några vänner och ett antal öl.

Det ser ut som en av de där ostiga D&D-filmerna som kom i början av 2000-talet om man hade gett dem en större budget.

Back