Nekromanti Recensionsansvarig

Ola

Swordsman
Joined
10 Apr 2000
Messages
491
Location
Göteborg, Sverige
Recensionsansvarig är Johnny Särkkä och han nås på johnny@rollspel.nu

Kontakta Johnny om du vill recensera nya spel och litteratur.

När det gäller recensioner är det extra viktigt att skriva en bra och mycket objektivt. Det handlar inte om att skriva ner produkter bara för att det är lätt att göra så. Recensioner är av naturen subjektiva, och det är bra, men Codex vill främst informera. Vi kommer hellre att publicera en recension på en riktigt bra bok som vi med rak rygg kan rekommendera än att fylla sida upp och ned med saker som vi rycker är usla. Är en bok usel, gör då bar en kort recension och fördjupa dig hellre i en bra dito.

Ola Nilsson
Chefred Codex

<A HREF="http://www.rollspel.nu" target="_new">http://www.rollspel.nu</A> ola@rollspel.nu
 
G

Guest

Guest
Hej alla glada recensenter! =)


Allt som Ola sagt stämmmer (skulle vi förvänta oss annat? ;)) och det går jättebra att maila mig när som helst om ni har frågor eller dylikt.

Om ni vill skriva en recension så vill jag att ni kontaktar mig och talar om vad ni vill recensera. Då kollar jag upp så att jag inte redan har en recension på G på den aktuella produkten. På så sätt underlättar vi för alla.

I alla fall, jag finns på forumet och annars går det bra att nå mig via mail. Om det skulle vara kris så har Ola mitt mobilnummer.


Med hopp om gott samarbete,



---
Johnny
Redaktör - rollspel.nu
 

Rikard J

Veteran
Joined
17 Aug 2000
Messages
109
Location
Borlänge
Även cd-recensioner?

I rädsla för att verka dum, men jag måste ändock fråga. Har du även hand om cd-recensioner? Ska alla recensioner, vad det än må vara diregeras genom dig. (Själv recenserar jag inte men det kan vara bra att få allt klart)

Tack för mig.

Layout och Design, Codex
 
G

Guest

Guest
Re: Även cd-recensioner?

g'kväll!


Ingen fråga är för dum... =) Ola skrev i sitt inlägg att jag har hand om nya spel och litteratur - det är endast de bitarna jag jobbar med. Sen är jag en dylik person som hoppar in och hugger i där det behövs så jag kommer nog att flamsa runt på en hel del olika ställen... ;)

Men för att kort svara på din fråga - jag har iaf inte i dagsläget något att göra med CD recensioner. Alla recensioner som har med nya spel (exkluderat Magic) eller någon form av litteartur att göra går genom mig.


Mvh,

---
Johnny
Redaktör - rollspel.nu
 
Top