Nekromanti Recensioner?

P Lex

Warrior
Joined
2 Aug 2001
Messages
317
Location
Holmsund
Recenserandet av fansin tycks ha avstannat (tillfälligt får vi hoppas) hos både Fenix och rollspel.nu. Finns det måhända andra som recenserar fansin?

// Lex
 

Gardener

Champion
Joined
7 Feb 2000
Messages
8,445
Location
Södermalm
Här på www.rollspel.nu har vi för tillfället ingen som recenserar fansin, och just nu håller de nya redaktörerna på att smälta allt det nya och har inte riktigt kommit igång än. Jag hoppas dock att en ny fansinrecensent kan tillsättas snart så om någon är intresserad får de gärna höra av sig till redaktionen.
 

walium

Ganska töntig, faktiskt
Joined
8 Apr 2001
Messages
8,460
Location
Linköping
Vad finns det egentligen för intressanta fansin, svenska och utländska, att recensera?
 

P Lex

Warrior
Joined
2 Aug 2001
Messages
317
Location
Holmsund
Försvunna recensioner

Här på www.rollspel.nu har vi för tillfället ingen som recenserar fansin
Ok. Då tror jag nog att jag skickat några recensionsex till en tidigare fansinrecensent... jag lär väl märka om de utlovade recensionerna kommer någon gång eller om de försvunnit i Limbo.
 

P Lex

Warrior
Joined
2 Aug 2001
Messages
317
Location
Holmsund
Det är frågan det...

Vad finns det egentligen för intressanta fansin, svenska och utländska, att recensera?
En befogad fråga!
Själv undrar jag vad det egentligen finns för intessanta rollspel, äventyr och kampanjböcker att recensera. :gremwink:

// Peter
 

walium

Ganska töntig, faktiskt
Joined
8 Apr 2001
Messages
8,460
Location
Linköping
Re: Det är frågan det...

Jag frågade alltså av ren okunnighet och nyfikenhet, inte i avsikt att vara sarkastisk om inte det framgick.
 

P Lex

Warrior
Joined
2 Aug 2001
Messages
317
Location
Holmsund
Dags för ett upprop? Vi sammanfattar 2004.

Kanske borde vi starta ett fansinupprop här för svenska fansin utgivna under 2004?

Vilka svenska rollspelsfansin har givits ut under 2004?
 

P Lex

Warrior
Joined
2 Aug 2001
Messages
317
Location
Holmsund
Den fjättrade gåsen

Vilka svenska rollspelsfansin har givits ut under 2004?
Den fjättrade gåsen nr 6 (februari).
Den fjättrade gåsen nr 7 (juli).

(förhoppningsvis hinner nr 8 komma i december)

// Lex
 

Radagast

Swordsman
Joined
21 Jan 2004
Messages
430
Location
Eskilstuna
Re: Dags för ett upprop? Vi sammanfattar 2004.

Visserligen har den inte utkommit, men 13 av 14 sidor är layoutade, dessutom är ett extra nummer på 2 sidor layoutat också. Realesen är andra advent, men risken finns att tidningen utkommer tidigare (PDF), kanske redan idag.

Den det gäller är e-zinet Tigerns Öga.

// Radagast
 
Top