Nekromanti Recension - Murder in Baldur's Gate

Bolongo

Herr Doktor
Joined
6 Apr 2013
Messages
4,113
Location
Göteborg
Min förra recension slog nytt rekord i antal visningar. :gremsmile:

Undrar om en icke-svensk produkt kan komma upp i liknande siffror?

I vilket fall har jag nu lagt upp min mastodont-recension av ett nytt äventyr till Dungeons&Dragons.
 

God45

#PrayersForBahakan
Joined
23 Oct 2012
Messages
17,539
Super bra recension :gremsmile:

Men varför gör de en stor kataklysm till?! Jag älskar Forgotten Realms precis efter Time of troubles som var den första av de här händelserna så det är inte som om jag är helt emot dem. Men de hade en enorm ändring med nya kontinenter och grejer till 4ed som jag inte ens hunnit sätta mig in i och som de bara släppte en handfull produkter till. Varför behöver de en ny?
 

Bolongo

Herr Doktor
Joined
6 Apr 2013
Messages
4,113
Location
Göteborg
God45 said:
Varför behöver de en ny?
Därför att folk inte gillade den senaste. The Sundering är en reset button - Toril och Abeir skiljs åt igen, och såvitt jag förstått kommer kanske en del döda gudar tillbaks.
 

God45

#PrayersForBahakan
Joined
23 Oct 2012
Messages
17,539
Bolongo said:
God45 said:
Varför behöver de en ny?
Därför att folk inte gillade den senaste. The Sundering är en reset button - Toril och Abeir skiljs åt igen, och såvitt jag förstått kommer kanske en del döda gudar tillbaks.
Ah, då förstår jag. Tja, makes sens. Hoppas de fixar tillbaks Thay då också, det var alltid min favorit del av settingen.
 

Cybot

Mest spelbar
Joined
19 Oct 2001
Messages
4,350
Location
Helsingborg
God45 said:
Ah, då förstår jag. Tja, makes sens. Hoppas de fixar tillbaks Thay då också, det var alltid min favorit del av settingen.
"Greetings. I am Edwin Odesseiron. You simians may merely refer to me as 'Sir,' if you prefer a less... syllable-intensive workout."
 
Top