[Recensera ett rollspel som inte finns - nu med bild!] ANMÄLAN

Khan

Kondottiär
Joined
23 Apr 2014
Messages
4,221
Det var ett tag sedan nu - det är dags att köra ett varv till!

Planen är att recensera varsitt rollspel som inte finns. Texten behöver inte vara lång, tre till fem rader till några paragrafer. Om jag minns rätt ligger en recension i Fenix runt 4000 tecken, men se inte det som vare sig ett tak eller golv.

REGLER
  1. Allt man behöver göra för att vara med är att posta en eller flera bilder som borde vara ett rollspelsomslag i den här tråden.
  2. Om några dagar hör jag av mig via PM och lottar ut en bild till alla som anmält sig.
  3. Sedan är det bara att recensera allt vad ni orkar i den nya tråden som dyker upp i samband med lottningen.
  4. Den som får flest reaktioner på sin recension lovar jag att bjuda på en kopp kaffe på nästa GothCon.
 

Genesis

Ni dés ni maître
Joined
17 Aug 2000
Messages
14,617
Location
Göteborg
@Khan, hur funkar det om man postar flera bilder? Slumpas en som används, eller deltar man flera gånger, och får därmed skriva flera recensioner?
 

Khan

Kondottiär
Joined
23 Apr 2014
Messages
4,221
@Khan, hur funkar det om man postar flera bilder? Slumpas en som används, eller deltar man flera gånger, och får därmed skriva flera recensioner?
Om du postar flera bilder slumpas en av dem fram som ditt officiella bidrag till tävlingen, precis som förra gången.
 
Top