Nekromanti Reaper Miniatures does it again!

Ultramyth

Veteran
Joined
25 Mar 2013
Messages
2
Location
Vänersborg
Före året, Reaper Miniatures lanserade en riktigt bra kampanj då de erbjud 30 stycken av deras fantasi miniatyrer (35mm, bra för rollspel) i en kampanj att konvertera deras linjer från metall till plast. De sökte $30 000 USD och fick ca $4 000 000. Till slut, de som köpta 30 minis för $100 fick 150 stycken istället för samma pris. Jag var försenad och fick köpa det för $150 som sammanlagt kostade 1000:- ink. frakt från USA.

Denna året ska Reaper expandera deras produktlinje ännu mer och har nyligen lanserat Bones II, uppföljaren till deras tidigare kampanj. Redan har den växt från 30 minis till 146, och av den sökta $30 000 har de samlat in ca. $1 500 000!

Kampanjen finns här:
http://www.kickstarter.com/projects/1513061270/reaper-miniatures-bones-ii-the-return-of-mr-bones

Jag kan starkt rekommendera deras produkter för alla som tycker om att rollspela med minis eller endast att målar.

Check it out! Värt en titt.

(I am not in any way associated with Reaper, but play pathfinder with minis and thought I would pass this on whilst the Kickstarter is still going).
 

Bolongo

Herr Doktor
Joined
6 Apr 2013
Messages
4,086
Location
Göteborg
Det är precis som förra gången bra värde i termer av mängd figurer för pengarna.

Men OBS att det inte är fullt lika bra deal denna gången eftersom amerikanska posten höjt fraktkostnader rejält och Reaper inte kommer att subventionera oss utom-amerikaner. Deras verktyg för att beräkna frakten har inte kommit upp ännu, men preliminärt räknar jag med att det kommer att kosta ungefär 60 dollar - för grundpaketet. Det skall nog gå att få in ett par mindre tillägg utan att det priset går upp, men skaffar du expansionen lär det bli dyrare.
 
Top