Nekromanti Re: Spelledarskärmen

gollum

Swordsman
Joined
17 May 2000
Messages
476
Location
Uppsala
Re: Spelledarskärmen

Johnny, du behöver inte skrika om det överallt... Har sett det både som nyhet, artikel och inlägg nu... /images/icons/smile.gif

/Gollum - som diggar äventyret som följer med skärmen

Rollspel på internet - http://www.slangkappan.com/
 
G

Guest

Guest
Re: Spelledarskärmen

*fnissa*

Folk ska ju lägga märke till det tycker jag juh! ;)
Sen är det så att folk som läser nyheterna oftast inte tittar i ett visst forum och vice versa... MenMen, nu kan jag garantera att de flesta sett det iaf... =)


//J

---
Johnny
johnny@rollspel.nu
 

Rosen

Myrmidon
Joined
9 Jun 2000
Messages
5,813
Location
Jakobsberg (Järfälla; 08-trakten)
Re: Spelledarskärmen

Tja, det hade nog dröjt ett tag innan jag hade fått syn på den annars.

(kollar...)
<I>om dessa bilder kan man säga att de är aningens stela men detta i sin tur kan bero på att de är bilder.</I>

Eh, var det nån som fattade det där..?

<I>Texten är mycket välskriven och lättläst och finner vid min första genomgång inga stavfel.</I>

Jag har kollat; det finns ett. Någonstans i den. (-:

--
Åke
 
G

Guest

Guest
Re: Spelledarskärmen

Tror att Marcus menade så här: I dina (herr Rosenius då alltså) bilder ser man ofta livet, man ser hur bilderna i princip lever... Det gör man inte i bilderna som är i tidningen. Men detta i sin tur kan bero på att de ska föreställa avbildningar av riktiga bilder... Typ så...
Hänger alla med nu då? ;)

Men det var ju vid första genomläsningen han inte hittade några stavfel... Men mjökko i grundboken är ju min favvis... =)


//J

---
Johnny
johnny@rollspel.nu
 

Rosen

Myrmidon
Joined
9 Jun 2000
Messages
5,813
Location
Jakobsberg (Järfälla; 08-trakten)
Re: Spelledarskärmen

<I>/a & t, som missade någonting och nu undrar vad...</I>

Ärligt talat så minns jag inte <I>var</I> jag såg det eller exakt vad det var - det var typ nånstans mitt i äventyret. Ska säga till om jag ser det igen.

--
Åke
 
Top