Ray Stevenson har avlidit :-(

Minimoni

Homelander
Joined
6 Mar 2003
Messages
3,324
Location
Karlstad Sverige/Hiroshima Japan
Har älskat Ray och dennes karisma sedan jag första gången såg HBO Rome. Han är med i Ahsoka som ännu inte visats och jag saknar honom redan. Varför avlider alla bra skådespelare så tidigt? Ray Stevenson var nog relativt okänd, men för mig var han en gigant inom sitt gebit.

RIP Ray :-(

 

Franz

Things aren't different. Things are things.
Joined
4 Dec 2010
Messages
5,931
Har älskat Ray och dennes karisma sedan jag första gången såg HBO Rome. Han är med i Ahsoka som ännu inte visats och jag saknar honom redan. Varför avlider alla bra skådespelare så tidigt? Ray Stevenson var nog relativt okänd, men för mig var han en gigant inom sitt gebit.

RIP Ray :-(

Han var verkligen fantastisk i Rome! Han och Kevin McKidds samspel höjde verkligen serien från en tia till en elva!
 

Minimoni

Homelander
Joined
6 Mar 2003
Messages
3,324
Location
Karlstad Sverige/Hiroshima Japan
Han var verkligen fantastisk i Rome! Han och Kevin McKidds samspel höjde verkligen serien från en tia till en elva!
Kan inte hålla med mer! Både deras karaktärer i serien samt hur Kevin och Ray porträtterar dem är fantastiskt. Jag har idag börjat se om hela serien för att hylla Ray Stevenson, nu brukar jag se serien minst en gång per år ändå... Men den här gången blir speciell...
 
Top