WH Ranka alla Space Marine ordenskapitel

Du mÄste passa pÄ nu! Snart kommer ungen vara i fasen "jag kan förflytta mig sjÀlv men har ingen sjÀlvbevarelsedrift och krÀver stÀndig passning" samt "nio förkylningar pÄ ett Är Àr normalt".

Det kĂ€nns som att det redan börjat 😂😂

alj9j4.jpg

Jag hÄller just nu pÄ att mÄla en Raptor Assault Intercessor. (En figur alltsÄ, inte en riktigt). Tycker deras koncept Àr riktigt frÀckt. Men har landat i att det kanske Àr lite trÄkigt med rymdmarinsoldater i realistiska fÀrger.
En möjlighet Àr att ha dem pÄ (t.ex) sand o rött grÀs baser dÄ kan du mÄla de du vill vara i kammo i sandfÀrg m röda strÀck/flÀckar.

En möjlighet Àr att ha dem pÄ (t.ex) sand o rött grÀs baser dÄ kan du mÄla de du vill vara i kammo i sandfÀrg m röda strÀck/flÀckar.
I min mÄlningsresa Àr jag just nu i fasen "fÄ ungefÀr rÀtt sorts fÀrg pÄ ungefÀr rÀtt stÀlle". Kammo kÀnns som överkurs. Men en dag ska jag mÄla Gaunts Ghosts!

Red Wolves
Gimmick: Hemliga Space Wolves?

FÀrger: Röda med en gyllene kejsarörn.

Symbol: En röd varg.

Den hÀr tog research! Och jag kommer ÀndÄ bli anklagad för att vara en konspiratoriker. Men jag har rÀtt!

SÄ Red Wolves Àr Space Marines som skyddar (well, skyddade för Tyranider. Men det Àr inte viktigt!) planeten Bloodfall och slÄss en massa mot Night Lords.

Vi har inte kommer till dem Ànnu men en stor grej var att Space Wolves inte kunde ha andra ordenskapitel gjorda av dem innan Primaris Marines var en grej pga nÄgon mystisk mumbojumbo om deras hemvÀrld.

MEN!

I novellen Bloodhowl möter vi Space Wolfen Gunnar Thorolfsson som svurit att skydda planeten Bloodfall frÄn Night Lords och som vÀgrar att överge den eden nÀr Space Wolves legionen kallar hem dem. Och nu rÄkar det finnas ett ordenskapitel kallat Red WOLVES pÄ den planeten.

SÄ Red Wolves Àr hemliga super speciella snöflinge Space Wolves Àttlingar! Vilket Àr super coolt!

A

Red Wolves
Gimmick: Hemliga Space Wolves?

FÀrger: Röda med en gyllene kejsarörn.

Symbol: En röd varg.

Den hÀr tog research! Och jag kommer ÀndÄ bli anklagad för att vara en konspiratoriker. Men jag har rÀtt!

SÄ Red Wolves Àr Space Marines som skyddar (well, skyddade för Tyranider. Men det Àr inte viktigt!) planeten Bloodfall och slÄss en massa mot Night Lords.

Vi har inte kommer till dem Ànnu men en stor grej var att Space Wolves inte kunde ha andra ordenskapitel gjorda av dem innan Primaris Marines var en grej pga nÄgon mystisk mumbojumbo om deras hemvÀrld.

MEN!

I novellen Bloodhowl möter vi Space Wolfen Gunnar Thorolfsson som svurit att skydda planeten Bloodfall frÄn Night Lords och som vÀgrar att överge den eden nÀr Space Wolves legionen kallar hem dem. Och nu rÄkar det finnas ett ordenskapitel kallat Red WOLVES pÄ den planeten.

SÄ Red Wolves Àr hemliga super speciella snöflinge Space Wolves Àttlingar! Vilket Àr super coolt!

A

AlltsÄ. Det finns ju tvÄ sÀtt att tolka det hÀr. "Hemliga Space wolf dissidenter" eller "SÄ vi totes Àr inte mer Àn 1000 space marines i vÄrat chapter. De dÀr grabbarna pÄ den planeten Àr absolut inte oss utan ett successor chapter. SÄ vad heter deras chaptermaster? Uhhh. Redwolf...Redwolfsson? Of the Red Wolves?"

Back