Nekromanti Rangsystemet???

ripperdoc

Myrmidon
Joined
17 May 2000
Messages
5,399
Location
Tokyo
Ju fler inlägg du gör, desto högre rang får du. Tror du börjar öka i rang vid 25 inlägg, och sedan dubblas det för varje grad. Tänk dock på att vi inte kommer acceptera skrivandes av inlägg, _bara_ för att öka i rang, alltså helt meningslösa inlägg.

/RipperDoc

<A HREF="http://www.nogo.nu" target="_new">http://www.nogo.nu</A>
 
G

Guest

Guest
Hur fungerar rangsystemet i forumet????

Man ökar i rang efter antalet inlägg man gjort. Man böjar som grisodlare. När du gjort 25 inlägg så blir du vapenbärare, 50 blir du vapenbärare, 100 soldat, 200 krigare, 400 riddare, 800 Paladin. Vad man blir när man gjort 1600 är det ingen som vet, förutom de i redaktionen då, så vitt jag vet.

/Tiamel
 

Supervisor

Veteran
Joined
7 Aug 2000
Messages
61
Location
Stockholm
Tiamel: Du skrev vapenbärare 2 gånger och glömde Äventyrare, så jag tänkte räta ut detta en gång för alla.

(även om jag inte varit här så otroligt länge...)

25 - Vapenbärare
50 - Äventyrare
100 - Soldat
200 - Krigare
400 - Riddare
800 - Paladin

Så vitt jag vet alltså. Gjorde en liten studie häromdan...

/images/icons/smile.gif

[color:green]Supervisor</font color=green>
 

tusse-san

Veteran
Joined
10 Sep 2000
Messages
92
Location
Stockholm
Jag har hört att man typ blir "Guru" efter 1600 eller nåt sånt. Men jag vet inte säkert att det stämmer.
 
G

Guest

Guest
Jag har hört att man typ blir "Guru" efter 1600 eller nåt sånt. Men jag vet inte säkert att det stämmer.

Krille är "Guru". Men han är ju moderator så han får ju välja titel. Men jag tror inte man blir Guru efter 1600 inlägg. Det låter inte riktigt som det passar in i rangskalan.

/Tiamel
 

Gardener

Champion
Joined
7 Feb 2000
Messages
8,445
Location
Södermalm
Krille är till och med ännu mer speciell än så, han fick nämligen testa ut systemet innan det öppnades för allmänheten varför han till en början hade en oöversatt titel. Det tyckte vi var tråkigt så någon redaktör ändrade det till Guru istället för skojs skull - och Krille har inte klagat på det. =]

Övriga moderatorer som har annan titel än de som är med i systemet har dock valt själva.

MVH Olle Johansson
Chefredaktör, www.rollspel.nu
 
Top