Jag medger att jag varit klumpig i mitt spelande. Fånat mig Vimes och gjort drag som inte är optimala. Jag förstår helt om du inte litar på mig. Jag vet dock Hägerns färg efter att skärskådat honom övergången till denna runda.
Kan tänka att ulvarna jublar över vilken klant jag varit just nu.Logiken är att Isaac och Octa planerade det där tillsammans, Isaacs outningssvar var lite för utförligt och jag tror att det var en ploy för att lura ut den riktiga siaren och söka protester från chiefen.
Det är nog just detta ulvarna spelar på!Jag tycker att Hägserstrands spel har varit krystat och ulvigt men det kan ha sina förklaringar. Det är lite 50/50 men jag kan inte tro att en siare blir upplurad på läktaren så som Isaac verkade bli där och isf att ulvarna sedan struntar i att skjuta:n (wtf!?)
Kanske, men sättet det gjordes på fick mig att tänka "koordinerat!"Det är nog just detta ulvarna spelar på!
Jag reagerade i affekt och blev stressad. Sista från mig. Jag spelade i affekt och stress, istället för kallt och rationellt.Sen visst, ulvarna kanske tog Isaacs siarklejm som en win iom de inte behöver knäppa:n (gissar att chiefen inte också kan vara siare) och den är ju lite klurig, men jag fattar verkligen inte varför siaren skulle outa i det läget när Octa bara fick mothugg, inget medhåll, osv.
Läs vad du skrev en gång till.Logiken är att Isaac och Octa planerade det där tillsammans, Isaacs outningssvar var lite för utförligt och jag tror att det var en ploy för att lura ut den riktiga siaren och söka protester från chiefen.
Huh?Läs vad du skrev en gång till.
Säger du att du är siare?Huh?
Jag har ju påstått det någonstans vill jag minnasSäger du att du är siare?
Ja, det är komplicerat att blinka såhär mycket hemligheter, man tappar kollen på hur många masker man har på sig på samma gång.Sen visst, ulvarna kanske tog Isaacs siarklejm som en win iom de inte behöver knäppa:n (gissar att chiefen inte också kan vara siare) och den är ju lite klurig, men jag fattar verkligen inte varför siaren skulle outa i det läget när Octa bara fick mothugg, inget medhåll, osv.
Vad blir summan av den här kardemumman då?Ja, det är komplicerat att blinka såhär mycket hemligheter, man tappar kollen på hur många masker man har på sig på samma gång.
Sen blir det liksom dubbelmeta av hela skiten. Det går inte att hålla reda på om giftet är i min egen vinmugg ens, än mindre om det är i din mugg. Men varför skulle en verklig siare vänta en runda extra på att sia en misstänkt ulv? Det håller ju inte. Han borde ju vara orolig över att han kanske blir nattmördad innan han hinner outa.
Att Isaac är en ljugis och en fuskis. Och man ska inte ljuga som bybo.Vad blir summan av den här kardemumman då?
Och det hedrar dig...och såhär blö blö blö prata inte nu är vi bara tysta och väntar ut spelet, nej, det är faktiskt inte kul, då sumpar jag väl kanske det här för mig men att sitta och bara vänta är inte min grej![]()