Big Mama
Pälsdjursallergiker
Pojke som spelar flöjtVad består bybornas ”hemlighet” av?
Pojke som spelar flöjtVad består bybornas ”hemlighet” av?
Varför skulle jag få det? Jag är av D3F. Vi fick noll och inget som information.Fick du en länk från Nationalmuseum?
Har pojken huggtänder och spelar mördande toner om nätterna…Pojke som spelar flöjt
Passa dig, jag kan kung fu!
Jag tror du ligger risigt till med rejält låga odds på bettinglistorna för nästa nattmord.
Om inte kung du är nån sorts omskrivning för väktande hjälper det nog föga är jag rädd. Du kan då inte rösta på mig så att ni vinner i alla fall, än finns det tid att tänka med det du har bakom pannbenet.Passa dig, jag kan kung fu!
Här blev det fel. Uvarna vinner om vi hänger en icke-ulv. Om vi hänger en ulv nu så kan vi hänga den andre ulven nästa runda utan att han hinner mörda någon. Och då blir det den sida som inte fått mord på sig denna runda, som vinner.Så ulvarna vinner garanterat om vi inte hänger en ulv. Och om vi hänger någon annan blir det snajpbattle.
Så denna runda röstar vi ut Sysp och nästa runda BM. Sen är det bara D3F och byn kvar som tävlar. Jag vet BM:s färg, jag har inget att vinna på att ljuga om det. Störst hot för oss är ulvarna just nu, samma gäller för byn som jag förstått det.Här blev det fel. Uvarna vinner om vi hänger en icke-ulv. Om vi hänger en ulv nu så kan vi hänga den andre ulven nästa runda utan att han hinner mörda någon. Och då blir det den sida som inte fått mord på sig denna runda, som vinner.
Hur kan du veta det?Jag vet BM:s färg, jag har inget att vinna på att ljuga om det.
Nope är på samma lag som Octa. Fråga mig inte varför, men om Bio vaknar till liv kan han bekräfta att vi fick info om BM genom Octas siande av BM. Varför vi fick info om siandet vet jag inte. Octa siade dock BM, så färgen på BM är känd för D3F. Varför det blev så vet jag inte.Hur kan du veta det?
Är ni på samma lag?
Men Octa påstod sig ju veta allas tillhörighet redan innan han hunnit sia?Nope är på samma lag som Octa. Fråga mig inte varför, men om Bio vaknar till liv kan han bekräfta att vi fick info om BM genom Octas siande av BM. Varför vi fick info om siandet vet jag inte. Octa siade dock BM, så färgen på BM är känd för D3F. Varför det blev så vet jag inte.
Jo, men han valde att sia BM ändå, istället för att låta siandet slumpas vidare. Fråga inte mig varför han valde att sia BM på slutet, han hade förmodligen sin skäl. Vet bara att det var vad han gjorde.Men Octa påstod sig ju veta allas tillhörighet redan innan han hunnit sia?