Varulv [R3] Spionchefens hemlighet

@Hägerstrand jag tror alla väntar på dig.
Sure. Jag börjar med att göra såhär då.
Bättre att byn får veta med en gång att jag är bybo och det fortfarande finns en ulv att hitta än att spelet är helt bortglömt när ni röstar ut mig i R4.

Enda sättet jag kan visa att jag är grön är ju att skjuta hela skiten i sank, och ulvarna lusläser ju mina inlägg nu. Jag tror Fjodde är fjärdeulv och han har tagit en plats där han kan rida ut hela spelet.

Röst: @Hägerstrand

Det är det jag menar med att det är spel kvar. Octa och Brynolf är rökta, men efter deras två skott missat så har vi spel kvar. Det finns en massa siande och vinbägande och chiffrande och gissande och analys som kan göras där.

Ja, det är en väldigt konstig situation med två ulvar som läcker från ulvchatten. Nej, vi kan inte snabbspola till slutet utan att det påverkar spelet, alla drag är inte självklara än.

Att tempot går ner i senare rundor är inget ovanligt, vi har överlevt det tidigare, vi kan sega oss igenom ett par rundor här. Hellre att de kortas än att de stryks.

Observera att de kan ha läckt som en gisten båt från ulvchatten med flit. Ja, det är en väldigt tveksam taktik. Men det är en taktik så beakta det när ni läser posterna de skrev. Det är jäkligt fult och rätt tveksamt dock om man skriver i en stoppad tråd medvetet men det har ju varit rätt mycket dagis i övrigt så i just det här spelet kanske det är svårt att ifrågasätta kategoriskt.

Men här kan vi ju inte sitta och glo i flera dar. Klart Häger är ulv. Vi vinner ju oavsett, varför skulle jag hålla på och ljuga? Och ska han sitta utan mobil i en tatueringsstudio i fem timmar? Det vet ju alla att det inte är så det funkar.

Häng häger först om det nu är några tveksamheter där då så kan vi snabbspola sen.

Men här kan vi ju inte sitta och glo i flera dar. Klart Häger är ulv. Vi vinner ju oavsett, varför skulle jag hålla på och ljuga? Och ska han sitta utan mobil i en tatueringsstudio i fem timmar? Det vet ju alla att det inte är så det funkar.

Häng häger först om det nu är några tveksamheter där då så kan vi snabbspola sen.
Klart vi kan glo flera dagar så länge du fortsätta fiska och spela spelet.

Då har vi 3 grönade spelare pga siar-gate: Isaac, Rasmus och Vimes.

Octa röd.

Två ulvar kvar att finna bland Mama, Fjodor, Sysp, Brynolf, Hägern.

Har jag fått med alla spelpjäser?

Jag tycker alla i denna nerkokade grupp spelar rätt så lojt. Beror antingen på att man är bybo och livrädd att trampa i klaveret. Eller så är man ulv som trivs bra i en halvslumrande tillvaro. Låt oss ta på oss steppskorna och steppa upp imorgon.

God Natt! 😍
Hur menar du att Rasmus grönades av detta? Ni kan ju knappast vara ulvar tillsammans, så antingen har jag missat något uppenbart eller så vet du att han inte är ulv.

Att Brynolf grönar dig i hans felstavningspost är också en vinmugg

Alla bybor: det finns inget skäl att skriva i tråden förrän Octa och Brynolf är ute. Vill ulvarna köra fair play och snabba på det genom att plocka Octa och Brynolf ur spel och genomföra två nattmord) får de säga till SL. Det ska inte diskuteras i den öppna tråden.

Alla bybor: det finns inget skäl att skriva i tråden förrän Octa och Brynolf är ute. Vill ulvarna köra fair play och snabba på det genom att plocka Octa och Brynolf ur spel och genomföra två nattmord) får de säga till SL. Det ska inte diskuteras i den öppna tråden.
Två nattmord låter inte helt dumt. @Basenanji

Back