Varulv [R3] Den stora konstutställningen

Ja, men uppenbarligen inte samma länk.
Kan så var men som sagt så är det en antydan av Basse om vad hemligheten handlar om.
Och så gissar jag att Basse ville vi mer skulle posta tjusig 1800-tals konst.
Tji fick han då folk tycker det är roligare att snacka PM.

1773786164891.jpeg

rimligt också med en röst
i brist på att ha bättre koll på spelet tycker jag fortsatt att Morsans spel behöver synas.

Röst: @Big Mama
Man ska inte kasta sten i glashus Bunkis.

Och varför gör Vimes tummen upp? Jag gör fasen mer arbete än Bunkis, Sysp, Sömnige…

Men nu behöver jag sova.

Asså jag har en 1 tydlig hemlighet som vaniljbybo.

Ni bybor bara måste ge mig klartecken på detta.
Har inte ni typ 3-4 kvarvarande bybor det också så blir det uppbåd med högafflar hem till @Basenanji
Den jäkeln passade ju på att flytta till hemlig ort nu nyligen.
Vart bor Basse nuförtiden?

Är du HELT säker på att du har sju hundra tusen träffar, sidd?
På länken står bla annat : Här finns flera hundra tusen av Nationalmuseums över 700 000 föremål, varav många med bild.

Men ge dig nu angående länken/länkarna till Nationalmuseum🙏

Det ger ingen infon angående hemligheten.

Allt ert nu frågande om antalet bla blabla är bara brus!

Sju hundra komma noll noll verk? Eller sju hundra tusen? Eller sjuttio tusen?
Påminner mig om en rolig Hassan-sketch där de ringer upp Folkpartiet inför EU-inträdes-valet 😂
Nääää sa du det likaväl kan komma in hundra tyska tusen bögar om vi går med i EU??? Det ska jag säga till polarna!

Skälv känner jag mig som en politiker till ett parti som först byter namn och sen åsikter och inte har varken några väljare kvar eller representanter snart…

På länken står bla annat : Här finns flera hundra tusen av Nationalmuseums över 700 000 föremål, varav många med bild.

Men ge dig nu angående länken/länkarna till Nationalmuseum🙏

Det ger ingen infon angående hemligheten.

Allt ert nu frågande om antalet bla blabla är bara brus!
Ok, då vet jag vilken länk du och BM har. Jag har INTE lyckats lista ut vad @BiobunkerVII har för sig. Jag och Vimes har nog samma.

Säger du nu i efterhand.
Gnuff! Jag har sagt åtskilliga gånger att jag har EN hemlighet som inte nödvändigtvis är en Hemlighet.

Hur fasiken får du din smulning med advokater som tvår sina händer till att passa med hemligheten?
Stön! Men tja, eftersom du inte har samma länk som mig så kan jag förstås inte begära att du ska kunna hitta verket som jag refererar till.

Jo, nu tror jag jag hittat din samling, @BiobunkerVII

Det första verket är en hoper skator som trasslat in sig i ett lapptäcke, eller hur?

Back