Ja jäkligt otroligt att bara du skulle få spelmekanisk hårdfakta om antalet spelare i en fraktion.Basse har ju för vana att free-basea lite med upplägget. Jag avskyr att citera pm. Jag fick iallafall hemlig information om att det är två DTF:er i spel som egentligen är ”entreprenörer i finance-tech”.
Jag misstänkte att någon annan spelare skulle ha fått info om hur många ulvar det finns men så tycks inte vara fallet?
I R1 trodde jag rätt länge att det var fler spelare som hade liknande information. @Vimes skämtade exempelvis tidigt i R1 om att den tredje fraktionen kanske var ”rädda våtmarkerna aktivister” vilket jag tolkade som att Vimes kanske satt på liknande info som undertecknad.
Även Sidd frågade om DTF:erna och hur många vi trodde de var vilket gjorde att jag tänkte att även Sidd kanske hade något liknande.
Men som jag tolkar er tycks så inte vara fallet vilket gör det hela väldigt förvirrande.
Har någon liknande hemlighet som mig om det faktiska spelupplägget? Eller hittade Basse på något skojsigt och hade redan bestämt alla andra roller när jag anmälde mig till spelet en minut innan deadline?
Eller är vi typ tre bybor i spel kvar som kommer bli brutalt slaktade av DTF:er och ulvar?
Och, hajar du varför jag tycker det är sus att fucking Konstmuseet i Göteborg är ett dåligt skäl till att bli metagrönad?
SergelsällskapetNämns det något annat i ditt PM då? Ge oss något utan att outa allt.
Hela museets samling, ca 700.00 verk står det.Jag tror inte att det här är en grej, utan jag tror grejen är samlingarna och vilka föremål som ingår.
Något som kan vara kul att kolla är hur många föremål det finns i den länk man fått. Inte exakt antal kanske, men mellan tummen och röven. Jag har mellan 200 och 300.
absolut, det var lite av ett skämt som första inläggOch, hajar du varför jag tycker det är sus att fucking Konstmuseet i Göteborg är ett dåligt skäl till att bli metagrönad?
Sergelsällskapet
Din teori stämmer ej(Även om jag har en teori om att D3F kan vara 3 stycken så verkar ingen annan vara inne på mitt spår).
Röstade INTE på Impe. Illa, gott folk
Röstade INTE på Impe. Illa, gott folk
När jag kollade runt bland samlingarna på Nationalmuseum så såg jag detta å tyckte det var roligt att retas med er tre i min post med hänvisning till bilden. Trodde de som hade länken till Nationalmuseet då skulle kunna hitta den:Men... "De kopulerande hundarna" är ett helt annat konstverk än det du postade. Du postade "Tre hundar". Och inga av dessa hundar, kopulerande eller ej, finns i min länk.
700 000Sidd, hur många föremål finns det i din länk?
Härskapet har ”rektorskonferans” på skattebetalarna bekostnad med gratis hotell å käk medans vi på golvet krigar på medsjukskrivningar!Vad fan gör du i Göteborg liksom?