Varulv [R2] Spionchefens hemlighet

Jag har gjort vad jag kan. Ni gör vad ni vill, snart får ni facit och kan fatta rätt beslut nästa runda. Alltid något. Gokväll 😇

Så någon som vill hänga med mig på lösa grunder att Octa är en lögnhals! Mitt enda bevis är hans lögn om siar-rollen! Ut med dig usla skumrask!

Röst: @Octagonal

Det finns ulvrationalitet i att brusa som flertalet gör, inte att vara rak och ärlig som undertecknad.
skärp dig nu å red ut det här som du startade nu 🙏
Igen kan lita på din outning fattar du väl.

Även om du vore bybo så måste du fatta det.

Jag valde att sia chiefen första rundan för att göra en kontroll av min förmåga. Jag såg sen i tråden att folk avrått mot detta, men jag gjorde som så ändå. Jag ville inte gå ut med min roll, för jag vill först få lite hum om vad för siare jag är. Nu är jag upprörd och tekoppen med teblad har rykt rätt in i väggen när lögnhalsar tar min roll!

Nästa runda tror jag att två drev på square Kan vara en ok grej men lite risk där, vete katten. Eller är det bättre att bara låta saker liksom bara ske och flyta?

Ligger vi så här jämt (5-5-1) så kommer ju naturligtvis en ulv att flytta så att det garanterat åker en bybo. Ser inte lovande ut. Vi får vara redo på att snipa själva innan deadline när de börjar röra på sig.

Jag valde att sia chiefen första rundan för att göra en kontroll av min förmåga. Jag såg sen i tråden att folk avrått mot detta, men jag gjorde som så ändå. Jag ville inte gå ut med min roll, för jag vill först få lite hum om vad för siare jag är. Nu är jag upprörd och tekoppen med teblad har rykt rätt in i väggen när lögnhalsar tar min roll!
Så Octa och Rasmus är ulvar menar du?

Alltså: finns väl noll risk med att du berättar vad du fick för resultat. Kan hjälpa oss att tänka om antalet ulvar. (Fick du chefen som röding vet vi att de är 2-3 t.ex.)

skärp dig nu å red ut det här som du startade nu 🙏
Igen kan lita på din outning fattar du väl.

Även om du vore bybo så måste du fatta det.
Du litar mer på de dubbla motclaimen? Hade det varit Octa mot SI hade jag kanske analyserat som dig, men att både Rasmus och SI motclaimar kan jag verkligen inte fatta på något annat sätt än att de missförstod vem som skulle motclaima eftersom forumet valt att skita ner sig idag.

Nästa runda tror jag att två drev på square Kan vara en ok grej men lite risk där, vete katten. Eller är det bättre att bara låta saker liksom bara ske och flyta?
Alltså det känns som ganska nära att det är de facto kört redan den här rundan, du sitter och funderar på nästa rond?

Du litar mer på de dubbla motclaimen? Hade det varit Octa mot SI hade jag kanske analyserat som dig, men att både Rasmus och SI motclaimar kan jag verkligen inte fatta på något annat sätt än att de missförstod vem som skulle motclaima eftersom forumet valt att skita ner sig idag.
Okeeeej. Måste besluta om allvarlig eller allvarligt baitande här. Jurryn är ute.

Back