Tydligen har Sillkungens meditationskurser en konstig bieffekt att alla lyckas öppna sitt tredje-öga samtidigt...Vad händer! Här sitter man å myser med serie och soppa och tror dagsverket är klart.
Ska vi lita på Octa och rösta ut Vimes? Varför inte? Vimes har ju varit skum från start.
Jag är cool som en filbunke. Som sagt, jag föredrar att agera istället för att tvingas reagera. Därav som jag gick ut med vad jag visste. Och för att det blir ett roligare spel!Ok jag vill gärna tro på dig och kan även backa på att ha haft fel om Vimes.
Det här var ju en tvist. Känns mest som ulv-stress. Jag skrev ju post rätt utförligt om att vi inte kan lita på Siare som kliver fram så nu får du faktiskt övertyga mig lugnt å tydligt
MEN!
Du brukar själv nojja om att det är skitjobbigt för ulvar med en frisk Siare i spel.
Det skrev du tom i detta spel i R1.
Hur kan du landa så säkert i att du inte är tex ”Galen” Siare?
Du verkar inte ens tveka om det scenariot nu?
Hjälp mig nu alla: hur funkar Galen Siare egentligen exakt i spel?
Nu är du sådär härligt indignerad att du spelar riktigt transparent, det är iaf fint <3Schysst med tre siarclaims, där bara en spelare presenterar ett siande också.
Förklara tack!Ok, med den här utvecklingen är ju Anthrox 100% ulv, det är ju bara frågan vilka av siarna som försöker luras.
Vad händer! Här sitter man å myser med serie och soppa och tror dagsverket är klart.
Ska vi lita på Octa och rösta ut Vimes? Varför inte? Vimes har ju varit skum från start.
Dagens skratt kom här iafRöst: @Anthrox
Jag sitter och tvekar. Jag vet inte längre vad eller hur jag ska tänka. Sillkungen verkar återigen rationell och trevlig, nu när han kommit ur sin trans.
Alltså vad fan...Röst: @Anthrox
Jag sitter och tvekar. Jag vet inte längre vad eller hur jag ska tänka. Sillkungen verkar återigen rationell och trevlig, nu när han kommit ur sin trans.
You are not helping Majestät Sill!Man ska inte tänka, bara vara i nuet
I den bästa av världar vill jag se Octa ryka!Alltså vad fan...
Vi har TRE siarclaims
Vi har en spelare som röstflyttade med fem minuters marginal för att rädda lågflygaren med undanflykter
Den räddade spelare är det TREDJE siarclaimet här
Du är ett av siarclaimen
OCH SÅ ÄR DET ÄNDÅ JAG SOM ÄR ULVEN!?!?!?
Herr Matjessill om jag får be!You are not helping Majestät Sill!