Varulv [R2] Spionchefens hemlighet

Schysst med tre siarclaims, där bara en spelare presenterar ett siande också.

Ok folk. Jag vet inte vad Octa håller på med, eller Rasmus för den delen. De får väl käbbla bäst de vill.

Låt oss inte tappa fokus på saker.

Jag lägger min röst på Vimes. Men jag har ögonen på Octa, det är i mina ögonen en lögnare. Vad Rasmus pysslar med vågar jag inte ens ge mig på att säga.

Men jag har vid olika tillfällen hintat om min roll.

Röst: @Vimes

Ok, med den här utvecklingen är ju Anthrox 100% ulv, det är ju bara frågan vilka av siarna som försöker luras.

Ok, med den här utvecklingen är ju Anthrox 100% ulv, det är ju bara frågan vilka av siarna som försöker luras.
Förklara gärna, jag ser inte att ulvarna bränner ytterligare en av sina för att rädda Anthrox som i så fall drog på sig heat med flit tidigare idag. Troligare i så fall att de gör det för att rädda Vimes?

Utveckla! Har inget som ulv att tjäna på detta. Har inte ens varit utsatt för lite heat.
Ok jag vill gärna tro på dig och kan även backa på att ha haft fel om Vimes.

Det här var ju en tvist. Känns mest som ulv-stress. Jag skrev ju post rätt utförligt om att vi inte kan lita på Siare som kliver fram så nu får du faktiskt övertyga mig lugnt å tydligt🙏

MEN!
Du brukar själv nojja om att det är skitjobbigt för ulvar med en frisk Siare i spel.
Det skrev du tom i detta spel i R1.
Hur kan du landa så säkert i att du inte är tex ”Galen” Siare?

Du verkar inte ens tveka om det scenariot nu?

Hjälp mig nu alla: hur funkar Galen Siare egentligen exakt i spel?

Förklara gärna, jag ser inte att ulvarna bränner ytterligare en av sina för att rädda Anthrox som i så fall drog på sig heat med flit tidigare idag. Troligare i så fall att de gör det för att rädda Vimes?
Två till och med, eftersom vi har tre siarclaims.

Back