MEN VAD ÄR DET HÄR FÖR EXCENTRISKT SPELBlir inge. Jag tror fortfarande att jag har rätt men blir inge!
Måhända går jag rätt in i en fälla nu, men jag har inte så mycket att bidra med till byn. När tebladen lagt sig på botten och kaffesumpen inte längre ger några svar åker kristallkulan fram. Mitt tredje öka lyckas aldrig öppnas, inte heller gör styrkan på mitt te mig något klokare trots olika tillsatser. Men jag kan offra mig för byn då jag inte har något av substans att tillföra.
Octa din lögnhals!
View attachment 25722
MEN VAÄREHÄFÖEXCENTRISAHAJSHEKDJFJFJFJFJJag är siren!
Öh, va?Måhända går jag rätt in i en fälla nu, men jag har inte så mycket att bidra med till byn. När tebladen lagt sig på botten och kaffesumpen inte längre ger några svar åker kristallkulan fram. Mitt tredje öka lyckas aldrig öppnas, inte heller gör styrkan på mitt te mig något klokare trots olika tillsatser. Men jag kan offra mig för byn då jag inte har något av substans att tillföra.
Octa din lögnhals!
View attachment 25722
Gött två ulvar på kroken!!
Uhm, ok? Har vi tre siaroutningar nu?Jag är siren!
Vaba. Har uttrar si-hud mellan tårna nu?Måhända går jag rätt in i en fälla nu, men jag har inte så mycket att bidra med till byn. När tebladen lagt sig på botten och kaffesumpen inte längre ger några svar åker kristallkulan fram. Mitt tredje öka lyckas aldrig öppnas, inte heller gör styrkan på mitt te mig något klokare trots olika tillsatser. Men jag kan offra mig för byn då jag inte har något av substans att tillföra.
Octa din lögnhals!
View attachment 25722
Samtliga, I'd sayVaba. Har uttrar si-hud mellan tårna nu?
Och Rasmusar har sirener.
Det här är ju inte klokt. Någon borde avgå!