Anthrox
Kulturvetaringenjör
Spelar du dum eller har du bara tröttnat på att argumentera blint? Om dreven står mellan en bybo och en ulv kan en ulv utan problem slänga sin röst i slutminutrarna på bybon, även om det är ett väldigt rött drag. Det här har vi gått igenom. Om du testar att läsa hela texten, istället för bara det din ulvhjärna vill hugga på så blir det lite enklare.Logiken är inte glasklar här. Vill ulvarna rädda ulvar eller vill ulvarna kamikaza?
Och angående det sista: röster går ju - obviously - att flytta.
Och angående det sista: Du mejkar ingen sense. Min poäng var att ett jämnt röstdrev är till oerhörd fördel för ulvarna på mer än ett sätt. Att du drar en idiotisk enmansstunt så här har lett till att vi röstat ut en bybo och antingen räddat en ulv eller signalerat att ytterligare en bybo inte är spionchefen.
Herregud vilken dålig undanflykt. "Aja, shit happens. Vi visste att Impe var grön men jag röstade ut honom ändå. Det är hans fel i slutändan."Jaha, då tar vi natt där, gott folk. Det hade förstås varit bättre om vi röstat ut en ulv än en bybo, men felet är framför allt Impetigos ändå.
Alltså, det här är ju bara skrattretande nu. Ser ingen anledning att prata med dig mer i det här spelet, du trollar ju bara. Troligtvis för att ulvarna är så starkt premierade i spelupplägget.Sen en sista grej som jag kom på: Jag är inte ulv. Det har jag dels outat, och dels visat med LOGIK och FAKTA. Så något för er som röstar på mig att tänka på helt enkelt.