Varulv [R2] Den stora konstutställningen

Basenanji

Dragspel på magen och munspel i mun
— Men Margrete, man måste väl ändå få röka när man har konsteliten på besök? Så har vi ju alltid gjort!
— Det spelar ingen roll, Greger, det är förbjudet!
— Nä nu har postmodernismen gått för långt!!

Ja sannerligen har den inte det? @StradhLestat röstas ut trots att han är en typiskt traditionell konstimpressarie och får inte länge vara med i spelet, förutom att posta en vacker bild. Inte heller @Anthrox vars vackra stillebenmåleri ersatts av en tveksam Jackson Pollocktavla! Också @Anthrox får förstås posta en vacker bild!

@StradhLestat - bybo, utröstad
@Anthrox - bybo, nattmördad
@Hägerstrand
@Brynolf
@Sidd
@Vimes
@Impetigo
@Big Mama
@Sysp
@BiobunkerVII
@Sömniga Isaac
@Octagonal

Den här rundan slutar tisdag 17/3 kl. 21.00.

Rösträknare: https://damianoognissanti.github.io...llningen.87253&view=latest&delay=200&slider=0

Last edited:
Impetigo eller Hägern alltså…

Tack för bra spel @StradhLestat och @Anthrox

Stort misstag att vi inte tvingade fram en till siare utan la locket på.

Hägern spelade lite dömande vilket inte är byboigt.

Impetigo har konsekvent varit på undertecknad att smula min hemlis vilket jag tolkar som ulv som vill ha fler ledtrådar.
Hägerns röst efter deadline talar är antingen väldigt snyggt ulvande eller bybo.

@Hägerstrand och @Impetigo hur använde ni jokern?

Hur använder man INTE en joker @Octagonal ? Den är ju alltid go att ha.

Eller förlåt vsd pratar du om? Det går inte att ”använda jokern”.

Ja, din hemlis är vi ju många som sett fram emot? När kommer den?

Det känns VÄLDiGT Octa att hoppa på mig i detta läget. Du brukar ju dessutom vara bybo när du gör det så andas djupt nu tack.

Jag orkar inte riktigt i kväll. Jag ska oausa lite.

Det ör inte första gåmgen du metafular dig på sånt här sätt @Hägerstrand ”som bybo skulle han inte skriva efter stopp. Det är dåligt.

Suck. Jaja. Tack för spel Stradh, tyvärr är nog metat att hänga lögnare starkt.

Nåja, vi har en 50 % på skurkträff denna runda.

Behöver förstås kolla hur allt gick till föregående runda, men nog måste väl Häger vara mest sannolike fejkclaimare som vanligt?

Tills vidare:

Röst: @Hägerstrand

Trist med Stradhts och Antrox förvisning respektive död. Au Revoir!

Varför pratar Octa om en hemlis? Hur hjälper du byn, tycker du? Den enda stora hemlis som finns är väl vem som är den tredje fraktionen. Det kanske är du då Octa?

Men först, vem av Hägern och Impe känns mest pålitlig. Samlade bedömningen och ordningen giver:

Röst: @Impetigo

Nej, jag tar tillbaka det där om metaspel. Ber omnirkt för internetrage. It’s all in the game.

@Impetigo ingen stress nu.

Vad som är riktigt uselt av Hägern är att han inte outar roll i sitt inlägg. Det är sjukt ulvigt. Att vänta på dig och sedan hoppa på.

Om Hägern hade outat hade det varit 50% att det blev samma roll som döda Anthrox. Impetigo hade varit ensam joker och Hägern hade åkt ut. Ulvarna vågade inte så Hägern körde detta spår istället.

Jag ändrar mig. Att fastna på att Stradh ljög håller inte heller. Bybor kan tveka och ändra sig.

Röst: @Hägerstrand

…råkade trycka iväg den…
…behöver vi som by nu hålla hemligt det är med vem av spelarna som hade vilken powerroll? Ger vi ulvar å DTF viktig info då? Eller är det bättre för byn att reda ut det?

…råkade trycka iväg den…
…behöver vi som by nu hålla hemligt det är med vem av spelarna som hade vilken powerroll? Ger vi ulvar å DTF viktig info då? Eller är det bättre för byn att reda ut det?

Anthrox var väktare. Stradh siare.

Impetigo och Häger har claimat joker.

Back