Varulv [R1] Den stora konstutställningen

Röstar ni på mig, så kommer ulvarna mörda någon annan inatt. Så två bybor ryker
Fast det här kan en ulv som är på väg att åka ut alltid säga, det är bara ett konstaterande av att ”nu spelar vi varulvsspel”.

Men förklara gärna istället de frågorna jag ställde tidigare, som hur du tänkte när du kom fram till att @Anthrox var D3F. Du får också gärna redogöra lite för hur du tänkte när det började outas, varför du valde att ljuga om powerroll och vad du tror om scumfraktionernas storlek.

Superbra om vi kan få en rödgrönlista av dig också. Är du bybo är det superbra att lämna efter dig något tydligt vi kan analysera om du blir utröstad.

Jag har velat mellan att sia dig och anthrox fram och tillbaka. Där är mina huvudmisstänkta på hur outningen gått till. Jag begick misstaget att rösta efter vad jag uppfattade som bluffaren och där dök hjalva spelplanen på mig. Så nu behövde jag outa mig och vad jag är.
Jag blir antingen utröstad eller nattmördad. Så jag vill bara ge byn saker att förhålkla sig till efter min död inatt.
Jag hoppas det blir nattmordet som tar mig och inte utröstningen.

Jag ville hålla siandet hemligt. JAg hoppades att ingen skulle fejkclaima....nu bidde det inte så.
Jag ville inte säga powerroll, då jag pratat så mycket om siare i början.

Här alltså.
Då var det två powerroller outade, och den här posten kom 45 minuter innan Impe outade tredje powerrollen (16.48). Sen outade Stradh powerroll 18.55, dvs mer än två timmar senare. Detta till trots att han varit inne i spel hela tiden efter att tre powerroller varit outade.

Jag ville hålla siandet hemligt. JAg hoppades att ingen skulle fejkclaima....nu bidde det inte så.
Jag ville inte säga powerroll, då jag pratat så mycket om siare i början.
Fast du har ju vetat i över två timmar innan du outade att någon fejkclaimat i så fall.

Här alltså.
Då var det två powerroller outade, och den här posten kom 45 minuter innan Impe outade tredje powerrollen (16.48). Sen outade Stradh powerroll 18.55, dvs mer än två timmar senare. Detta till trots att han varit inne i spel hela tiden efter att tre powerroller varit outade.

Fast du har ju vetat i över två timmar innan du outade att någon fejkclaimat i så fall.
Kallas för att fundera och tveka på hur jag skulle göra....och jag gjorde uppenbarligen fel

Här alltså.

Bra grävt. Jag var på gång att säga att det kanske var bäst att alla outade powers också claimade specifik roll (in case Stradh är bybo), men med det här fyndet behövs ju inte det imo

Kallas för att fundera och tveka på hur jag skulle göra....och jag gjorde uppenbarligen fel
Vad finns det att tveka över ifall du vet att någon med 33 % säkerhet är ulv? Nu gav du ju bara byn mindre tid att agera på. Två timmar (av aktivt spel no less!) är rätt mycket.

Tjena, är deadline ikväll?

Har fan glömt att spela. Rösta ut mig för helvete riktigt uselt.

Ska försöka läsa ikapp nu.

Okej deadline 21:00 ser jag. Blev lite rädd att det var 20:00 som gällde. Då hinner jag läsa igenom. Tålamod vänner😇

Stämmer det att ingen har mer än en röst på sig?
Ni måste inte svara om det beror på nån smart plan ni har kommit på.

Nä, alltså du skrev att du inte hade någon powerroll. Det kallas att ljuga. Svårt att se att det här kommer sluta i något annat än utröstning.

(och för övrigt dårå: teorin här är att du som ulv helt enkelt inte visste att du skulle claima siare när du sa att du inte hade en powerroll)

Voff voff voff
Ja jag tycker det ser lite stressat ut att outa utan att Siaren får göra sitt jobb ifred.
Känns som att ni vill stressa fram nåt?
Har vi samtycke av er på den här bilden egentligen som jag nu ”råkade” se på väggen i Margrete du Bois-Liljegraantz-Höök privata kontor?
View attachment 28954
Vad gör ni egentligen på bilden @Anthrox @Hägerstrand @Vimes ???
Till hela byn. När jag åker som grön på ett eller annat sätt inatt.
Se Sidds tes här....

För övrigt, ulvar: om inte BB7 är en av er så tror jag han är D3F. Det bjuder jag på. Skjut på honom i natt!

Back