Anthrox
Jag heter faktiskt Anthrox
Det beror på hur saftig den är!Ska jag berätta en hemlis?
Det beror på hur saftig den är!Ska jag berätta en hemlis?
En annan tanke är om vi bara outar powerroll eller inte. Om scum inte motclaimar får vi tre gröna, och siaren är halvdold för att kanske lyckas göra nytta. Om scum motclaimar så får vi outa vilka powerroller vi har, men då tar vi i alla fall ett svum på det.En take på det är ju att alla tre powerroller outar direkt, och byborna leker hemlighetsviskleken med varandra.
Såg nu att det är kort runda med, så det är slut med R1 redan ikväll! Ingen tid till att såsa runtRundan avslutas måndag 16/3 kl. 21.00.
Det hade ju i alla fall hindrat väktaren från att slumpmässigt mörda siaren så det kanske inte är så dumt! Skyddar ju siaren lite från eventuella nattmord också. Jag gillartEn annan tanke är om vi bara outar powerroll eller inte. Om scum inte motclaimar får vi tre gröna, och siaren är halvdold för att kanske lyckas göra nytta. Om scum motclaimar så får vi outa vilka powerroller vi har, men då tar vi i alla fall ett svum på det.
Med tanke på att vi borde ha färre ulvar än vanligt (pga D3F) kanske chansar att de falskclaimar är mindre.
Åh, nu när jag läst det här och faktiskt förstått det så låter det ju riktigt smart!En annan tanke är om vi bara outar powerroll eller inte. Om scum inte motclaimar får vi tre gröna, och siaren är halvdold för att kanske lyckas göra nytta. Om scum motclaimar så får vi outa vilka powerroller vi har, men då tar vi i alla fall ett svum på det.
Med tanke på att vi borde ha färre ulvar än vanligt (pga D3F) kanske chansar att de falskclaimar är mindre.
Då så!Åh, nu när jag läst det här och faktiskt förstått det så låter det ju riktigt smart!
Jag är powerroll.
Ja det där är ju skitbra. Kör!Åh, nu när jag läst det här och faktiskt förstått det så låter det ju riktigt smart!
Jag är powerroll.
Ja, jokern räknas också. Vi har inget direkt att tjäna på att den förmågan hålls hemlig, så den är bara intressant som ett grönande. Plus att tre outade powerroller innebär mindre chans att ulvarna prickar siaren bland de gröna.När vi ska ropa ut om vi är powerroll, räknas även jokern dit? Så vi ska ha tre powerroller i det läget?
Ska jag berätta en hemlis?